Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '09

 
Kategori
Dostluk
 

Saygı ve sevgi


Bugün Merdivenköy poliklinikleri nörolojide MS kontrol randevum vardı. Tabii hastaneye gideceğimi hemşirem Özlem ve devamlı alışveriş yaptığım eczanedeki kalfa Deniz'in haberi vardı. Çünkü betaferon yazdırma günüm gelmiş ve Deniz ilaçlarımı hazırlamıştı bile.

Bugünkü kontrolümde, kan tahlili ve beyin emarı istenmişti. Hemen kan vermek için numara almış, sıra beklemeden emara randevü almaya girişmiştim. O işi de halletmiş sıramı beklemeye koyulmuştum. Yarım saatlik beklemeden sonra kanımıda verip hastanedeki işimi bitirmiştim.

O sırada Özlem hastaneye gelmiş, kantinde beni bekliyordu, dönüşte elim kolum dolu olacağından beni yalnız bırakmak istemiyordu.

Beraber eczaneye gittik, hemen reçetelerimi Deniz'e verdim ve arka tarafa alındık, orada bekledik.
Ben Deniz'e, DENİZ OĞLAN derim. Onunla aramızda bu şekilde hitap edecekbilecek, abla kardeş ilişkisi oluştu. Ben böyle saygı, sevgi görmedim. Sınırları aşmayan, hep yardımcı olmaya çalışan, bir kardeşim. O eczanede çalışan bütün arkadaşlar Deniz gibi. Hastanede işim olduğu zaman, hemen işlerimi bitirip onlaraın yanına koşturuyorum.

Öyle ki kendi eczaneleriymiş gibi dört elle sarılmışlar. Acaba, sadece bana karşı mı? böyle davranılıyor dedim
baktım ki, bütün müşterilere ayırt etmeden davranılıyor. Eczane sahibi kardeşimiz, çok şanslıymış. Tabiiki herşey karşılıklıdır, bunu da göz ardı edemeyiz, mutlaka patronları da aynı şekilde güleryüzülü davranıyordur hastalarına ve kalfalarına.

Artık etrafımızda böyle saygı ve sevgi gösterenler azaldığından, gösterenleri karşılıksız bırakmamalıyız.

Atak geçirdiğim zamanlarda karnemi alıp, reçetemi yazdırıp ve de eve kadar getirir, Deniz oğlan. Ben hemşiresi, eczane çalışanları ile çok iyi anlaşan, karşılıklı saygı ve sevgi gören ve gösteren biriyim. Onları görmesem bile mutlaka telefonda seslerini duyup rahatlıyorum. Bana terapi oluyor.

Ben, bazen üzülüp, morlara bürünüyorum ya, çevremde böyle pozitif elektrik yansıtan özel insanlar olunca çabuk toz pembeye dönüşüyorum.

Allah pozitif enerji yansıtan insanları etrafımızdan eksik etmez inşallah.

Buradan, Deniz oğlan ve isimlerini hatırlayamayacağım mesai arkadaşlarına, BAHAR eczanesi sahibine çok teşekkür ediyorum. Sizler ve sizin gibi iyi insanlar var oldukça umudumuz tükenmiyor.

Hemşirem, Özlem'e de beni hiç yalnız bırakmadığı, varlığını her zaman hissettirdiği için teşekkür ediyorum.

İYİ Kİ VARSINIZ.......

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..