Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Saygı

Merhaba,

Katagori seçerken nereyi tıklamam gerektiğini bilemedim, çok da uymasa en yakın yer olarak ilişkileri seçtim.

Biliyorsunuz bir süredir burada yazıyorum. Ve buradaki tüm blog yazarlarının düşüncelerini açık, net ve özgürce ifade edebileceği düşündüğüm için yazdım. Takip edebildiğim yazılara da saygı ile yaklaştım.

Bu duygu ve düşüncelere karşı olabilirsiniz, bu nedenle; eleştirebilirsiniz, kendi düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz, tartışabilirsiniz, öneride bulunabilirsiniz ama hakaret edemezsiniz. İnsanlarla dalga geçemezsiniz. Duygularını incitemezsiniz. Sizin gibi düşünmediği için yargılayamazsınız.
Yaptığınız tüm bu çirkin saldırılar sadece ve sadece sizi küçük düşürür, karşınızdakini değil.

Ne acıdır ki; "Mutluluk" adı altında yayınlanmış bir yazıya; mutsuz bir yaklaşımda bulunulmuştur. Tüm evren için gereken bu kelime bir anda milliyetçi duygular içermiştir. İşte tam da bu noktada mutluluk kelimesinin anlamı önemlidir.

Bloglarım içerisinde "ÇÖPLER" adı altında bir yazı yayınlamıştım. Sanırım bu tür davranışlarda bulunanlar, kendilerindeki çöpleri, çevrelerindekilere yaymak istiyorlar. Hiç kimsenin çöpünü taşımayacağım için, uygun bir şekilde yorumunu yanıtladım.

Bu düşünce ile; böyle davrananları kınıyor, yetkililerin bu konuda sansür getirmesini bekliyor, kaliteli eleştirilere, önerilere, karşı savlara açık olduğumu bildiriyorum... 

Saygılı, güzel ilişkileriniz olsun...

SEMA
 

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..