Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Saygı

Saygı
 

Saygı


Saygı hayatımızdaki en önemli kelimelerden biridir. Hayatımızda saygının yeri ve önemi çok büyüktür. Saygı benim en çok sevdiğim kelimelerden biridir.

Saygılı bir insan olmak önceliğimiz olmalıdır. Ama insanlarında öncelikle saygıyı hak etmeleri gerekiyor. İşyerimiz de çalışma arkadaşlarımıza, okulda arkadaşlarımıza,ailemizin bireylerine saygıda kusur etmemek lazım. Elimizdeki çöpü çöp kutusuna atmak bile bana göre saygıdır. İnsanlara tebessüm etmek saygıdır. İnsanların fikirlerine anlayış göstermek saygıdır. İnsanlara değer vermek saygıdır. Onlar arasında fikirlerine, ırkına veya dış görünüşüne göre ayrım yapmamak saygıdır. Büyüklerimize karşı gerektiği gibi davranışta bulunmak saygıdır. Trafikte yayalara yol vermek saygıdır. Yaşanan bir olay karşısında alttan almak en büyük saygıdır. Yemek yerken başkasının yanında yemek yememek saygıdır. Hayatımızla ilgili milyonlarca örnek verebilirim.

Yukarıdaki verdiğim örnekleri kaçımız uyguluyoruz. Kaçımız insanlara saygılı davranıyoruz. Kaçımız çocuklarımıza saygılı olmayı öğretiyoruz. Çocuklarımıza eğer saygılı olmayı öğretirsek. Çocuğumuz ileri ki yaşamında insanlara saygılı ve değer veren bir birey olarak hayatına devam eder.

Hayatınızda saygılı olmayı kendinize prensip etmeniz isteği ile yazımı bitiyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...