Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Saygılar Kürt halkı

Saygılar Kürt halkı
 

Şeytandan kaçmak kurtuluş getirir, Siyon'dan da kaçmak gerekir...


Kürt halkı, devlete karşı tahriklerle bunalmış durumda şu anda...

Müteşekkirim ki bu oyun şu ana kadar tutmadı.

Ben binlerce Kürt öğrencisi olan bir öğretmenim.

1972-1975 yılları arasında öğrenciliğimi yapan birçok öğrencim var.

Onların bir kısmıyla her sene bir yerlerde buluşur yemek yeriz.

Eski yılları anar bazen iç çeker, bazen sevinir gülücükler atarız.

Demem o ki, bu ülkede 15 milyon civarında Kürt yaşıyor.

Bunlar uzun zamandan beri tahrik ediliyorlar ama Kürt halkı bu tahriklere aldırış etmiyor.

Bugüne kadar etmedi bundan sonra da etmeyecektir, bunu biliyor öyle söylüyorum.

Zaten Cumhuriyet öncesi ve sonrasında devlet tarafından aşağılanma yadırganma..

Ve ikinci sınıf insan yerine konma gibi bir uygulama da olmamıştır.

Sadece dillerinde eğitim- öğretim yapamıyorlardı o kadar bir sorun yaşanıyordu.

Ben samimiyetle söylüyorum ki bunun sebebi dışlamak değildi...

O günkü koşullarda devlet Kürtçe'de ve diğer dillerde eğitim-öğretim yaptıracak yeterlilikte değildi.

Onun için eğitimi Türkçe yaptırttı.

Bugün için bu olanak sağlandı, barış ortamı sağlanırsa o da uygulanmaya başlayacaktır.

Ben iyi biliyorum ki insan ancak ana dilinde eğitim-öğterim alırsa o eğitim- öğretimden yararlanır.

Bu bakımdan Kürtçe eğitim- öğretime karşı değilim...

Tek bir koşul var o da asayiş sağlansın, gerçek olan kardeşlik duyguları su yüzüne çıksın!

Ben burada Kürt halkından yararlı bir şey de bekliyorum:

Ayrılma ve ayrışma duyguları taşımadıklarına göre;

Küçük gruplar halinde olsa da ayrışma heyecanı taşıyan yakınlarına ve yakın çevrelerine...

Bu düşüncelerinin yanlış olduğunu sesli bir şekilde uyarmaları...

Onları da bu konuda doğruya çekmeye çalışmalarıdır.

Bir de şu var zamanında zora düştüklerinde;

Osmanlı Devletinden koruma ve himaye talep eden atalarının gerekçelerini...

Bugün yine taşıyıp taşımadıklarını görsünler.

Ortadoğu bir bataklık!

Eminim ki yalnızlaşan Kürt halkı bu bataklıkta boğulup kalacaktır.

Kendilerinin sandığı topraklarda Büyük İsrail ve Büyük Ermenistan iddiaları şiddetle hüküm sürmektedir.

Şunu da düşünmek gerekir:

Bugün için İran ve Suriye yönetimi Kürtlere yakın davranıyorlar, destek oluyorlar...

Acaba niye?

İran hangi büyük emeller için nükleer silahlanmaya başladı ve Suriye’ye destek olmaya çalışıyor?

Bunların yanıtı aslında ayrılmayı isteyen Kürtlerin kanını donduracak niteliktedir.

Bir tek amaç var dünyada dünyayı yöneten Siyon cemiyeti için: Arz-ı Mevd (vaat edilmiş topraklar)a kavuşmak.

Bunun için de çok büyük oyunlar tezgâhlanmış durumda Siyon cemiyetince:

CİA ele geçirilmiş, MOSSAD kurulmuş, bu arada bizim MİT bile işbirliği adı altında kullanılır olmuş.

PKK kurdurulmuş.

İran’ın başına aslı Yahudi olan Ahmet Necat getirilmiş.

Bakın, bu dünyada asla “Yahudi, Yahudi’ye zarar vermez!”

Ahmet Necat’ın asıl görevi; “suret-i hak” görünüp batıla hizmet etmektir!

İsrail’e düşman görünüp İsrail’in emellerine hizmet ediyor Ahmet Necat!

Baksanıza;

İran ABD’ye güya düşman ama son zamanlarda PKK’ya büyük destek olmaya başladı.

Bir yandan Suriye bir yandan PKK ile uğraşan Türkiye’yi başını kaşıyamaz vaziyete düşürecekler.

Kürtleri Türklerden ayıracaklar. Himayesiz kalan Kürtlerin elinden o toprakları yani vaat edilmiş toprakları alacaklar.

İşte bu noktada Kürtler eyvah diyecekler ama heyhat vakit geçmiş olacak!

Ben bir Türk çocuğu olarak Kürt Halkına kardeş elimi hep uzattım uzatacağım da!

İstiyorum ki Türk, Kürt herkes bunu yapsın!

Ancak böyle yaparsak bu büyük Siyonist oyun bozulacaktır!

Ben bugüne kadar gösterdikleri doğru tutum için Kürt halkına saygılar sunuyorum.

Saygılar sunuyorum Kürt halkı!

Saygılarımla... 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..