Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SAYGILAR TÜRK ULUSU

SAYGILARIMI SUNUYORUM TÜRK ULUSUNA

Evet

Sevgili Türk Ulusu

Evet

 

Gün be gün

An be an

Saygıdan uzaklaşıyoruz

Yolumuzu

Belaya çeviriyoruz

 

Saygısızlık

Her an

Başımızı belaya sokar

 

Ben sana saygısız davranırsam

Sen bana saygısız davranırsın

Ya da

Sen bana saygısız davranırsan

Ben sana saygısız davranırım

Alırız başımıza belayı

İşimizden kaydımızdan olur

Birlikte iş geliştirmez oluruz

 

Varsıllık geride kalır

Biz saygıdan uzaklaştıkça

 

Oysa canlarım

Türk Ulusu saygıyla ün yapmıştır

Türk’ün

Bileğinin bükülmezliği

Yüksek saygının yarattığı cesarettendir

Bilinir ki

Yüksek saygı gerçekliğinde

Birlik beraberlik olur

Birlik beraberliğin doğurduğu güç

Katiyen yenilmezdir

 

Yani canlarım

Saygıdan uzaklaşırken biz

Aslında

Türklükten uzaklaşıyoruz

Türklükten uzaklaşırken de

Geleceğimizi karartıyoruz

 

Unutmayalım ki

Yolumuzu aydınlatan

En güçlü ışık saygıdır saygı

 

Ben

On binlerce öğrencisi olan

Bir öğretmen olarak

Durmadan

Saygıya gelelim kardeşlerim diyorum

 

Denemesi bedava canlarım

Denemesi bedava

Saygı davranış terimidir

Davranış

Deneyseldir bilimseldir

Pozitif bilim konusudur davranış

Deneyen görür bunu

 

Öyleyse

Gelin yüzümüzü saygıya dönelim

İki bin defa

Kulağın duyacağı sesle

“Saygılı davranıyorum” tekrarını yapalım

 

Göreceksiniz ki canlarım

Saygı zırhı sizi sarıp sarmalayacak

Olacaksınız

Bir saygı insanı ululaşacaksınız

Gittikçe de büyüyeceksiniz

Çevrenizi güzellikler saracak

Başarı çiçeklerinin kokusu etrafınızı

Güzellik kokusuyla dolduracak

 

Toplum olarak

Saygısızlıkla karşılaştığınızda

Karşınıza çıkan olmayacak

Her kötülük yerini iyiliğe bırakacak

 

Ülke olarak

Barış ülkesi olacağız

Çevremize barış yayacağız

“Türk Cihan Hâkimiyeti mefkûresi”ni

Tatlılıkla gerçekleştireceğiz

 

Dünyayı

Barış cenneti yapıp

Sevgiyle karşılanıp

Sevgiyle anılacağız

 

Benden bu kadar

 

Şimdi soruyorum

Duydunuz mu beni

Sayın Cumhurbaşkanımız

Sayın Devlet Bey

Sayın Kemal Bey

Sayın Meral Hanım

Sayın Temel Bey

Ve tüm Türk Ulusu

 

Dilerim duyarsınız

İsterim ki

Duyanlar

Duymayanlara duyursun

 

Şimdisi ve geleceği güçlü Türkiye

İşte böyle olur

Girin bu yola

 

Saygılarımı sunuyorum Türk Ulusuna

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..