Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '20

 
Kategori
Felsefe
 

SAYI

 

Milyonlarca spermden 1 taneydim rahme düştüm. Anamım 5. Çocuğu oldum. Dünyaya geldim. 5 kardeşten 1’i oldum. Sokakta oymamaya başladım. Top oynamayı öğrendim 10 kişiden 1’i oldum. Kızlı erkekli kovalamaç oynadık oyunculardan 1’i oldum.

 Yağ satarım bal satarım, dedik oyunculardan 1’i oldum. İlkokula başladım 35 çocuktan 1’i oldum. Numara verdiler 660 ‘ıncı oldum. Gündüz sinemasına giden 4’kişiden 1’i oldum. Ortaokula başladım 459 numarayı verdiler 34 kişiden 1’i oldum. Şiirler yazmaya başladım aşık olan milyonlarca insandan 1’i oldum.

Sokakta oyun oynadığımız günlerde aşiretlerle kavga ettik bazen dayak atanlardan bazen dayak yiyenlerden 1’i oldum.

Sevda peşine düşenlerden 1’i oldum.

Liseye başladım. Gruplaşmaları gördüm. Herkes herkesten nefret ediyordu. Herkesi sevmeye çalışanlardan 1’i oldum.

Herkesin herkese hesap verdiği yılları yaşadım. Hiç kimseye hesap vermeyenlerden 1’i oldum. Maşuku terk etti diye ağlayanlardan 1’i oldum.

Maşukunu terk edenlerden 1’i oldum.

Hayat kavgasına düşenlerden 1’i oldum.

İtilip kakılanlardan 1’i oldum. Başı dik, onurlu bir yaşam için dik duranlardan 1’i oldum. Diyarbakır’ın taşlı tozlu yollarında okumak için mücadele edenlerden 1’i oldum.

Doğruları sadece doğruları söylemek için kavga edenlerden 1’i oldum.

Yazar oldum yazılmayanları yazanlardan 1’i oldum.

Çocukların duvar diplerinde el açmalarından utananlardan 1’i oldum.

Kadınların çöplerden yiyecek toplamalarını görüp içinde volkanlar patlayan ve emperyalistlere kapitalistlere küfür edenlerden 1’i oldum.

Şiirlerin binlerce sözcüğüne UMUT diye yalvaranlardan 1’i oldum.

Makamın, şöhretin, şanın, mevkiinin değer kattığı karaktersiz, sülüklerin davranışlarını görüp tiksinenlerden 1'i oldum.

Kuru ekmekle el açmadan kimseye boyun bükmeyen ve Hakka gidenlere alkışlayanlardan 1’i oldum.

Bir sevda ateşinin içinde yana yana yanmanın, yanma aşkının ne yangınlardan kurtardığını görenlerden 1’i oldum.

Ne dergâhlarda kör gözyaşı dökenlerden ne kerameti sakalın tellerinde arayanlardan ne de etek öpüp cennet ırmaklarını hayal edenlerden 1’i oldum.

Okyanusta bilgi denizinde 1 damla suyun içinde 1 hücre oldum.

Tanrı’nın ol dediği kâinatın içinde 1 toz zerresi oldum. Toz zerresinin içinde Hakk diyenlerden 1’i oldum. Evrenin insan için yaratıldığını İNSAN olmanın ise olağanüstü zor olduğunu görenlerden 1’i oldum.

Tanrı isteği olan değerlerden 1’i oldum. Bütün 1’lerden 1’e, 1’lerden Tanrı’ya giden yolu görenlerden 1’i oldum.

Huu..

Bir damla sudan geldik bir damla suyla hayat bulduk diyenlerden 1’i oldum.

Şu durmadan kurulup dağılan evrende bir nefestir aldığımız, diyenlerden 1’i oldum.

Dünyaya YAŞAMAYA değil, YAŞAMAYI öğrenmeye geldik. Ve tam öğrendiğimizde tabutla geri gidildiğini iyi bilenlerden 1’i oldum.

Dünya’ya geleli beri aslında 1’ler dergâhında 0’lardan bir sayı olduğumuzu bilenlerden 1’i oldum.

Aslında, sayıların var olduğu gezegende VAR olduğunu sanıp gülenlere,  ağlayanlardan 1’i oldum.

Şimdi siz bu sayılardan 1’isiniz!

Ama hangisi? Hu!

 

(Bu yazının tamamı Şeytanın Allah Aşkı Romanımın 2.Baskısından alınmıştır. Telif hakları kanuna göre kesinlikle kaynak göstermeden alıntı yapılamaz.)

 

 
Toplam blog
: 49
: 964
Kayıt tarihi
: 03.02.13
 
 

Öğretmen / Yazar - Şair  ..