Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '08

 
Kategori
Projeler
 

Sayın: Talip Bölükbaşı

21/22 Haziran Cemal Uygun İnönü buluşmanızı az önce öğrendim. Eskişehirde olmak bir avantaj benim için. İnşallah ailemin tüm fertleri ile orada olmak istiyorum. Küçüklüğümden beri gittiğim havası bile bir başka olan güzel yerlerden birisidir inönü T.H.K kampı.

Ailesinde T.H.K da görev almış ve hala görev yapmakta (dedem T.H.K Eskişehir şube yönetiminde) olan bir birey olarak oranın güzelliğini herkesin görmesini isterim. İmkanı zamanı olan herkes gelsin. Benimde kısa da olsa bir havacılık deneyimim var. 1996 yılında inönü kampında paraşüt eğitimine katıldım. Yani ben çoğuna göre biraz daha şanslıyım. Hem öğrenci olarak orada yaşadığım ve paylaştığım güzellikler hemde sivil olarak yaşadığım güzel anılarım var. Ayrıca kampın aileme kazandırdığı çok büyük bir dostluk var. UYGUN ailesi ile bu kampta tanıştık.

Gelenler görücektir orada mangal keyfini. Bu fırsatı kaçırmayın. MB en güzel buluşma ve tanışma organisazyonu olması dileğiyle. Yapabileceğimiz birşey olursa lüten haberimiz olsun. Seve seve gönüllü oluruz.

 
Toplam blog
: 4
: 413
Kayıt tarihi
: 05.12.07
 
 

81 yılının haziran ayında. Eskişehir de gözlerimi açtım hayat denen oyuna. Ve hala Eskişehir'de deva..