Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Sayın Barzani kediler için, birde nankör derler!

Sayın Barzani kediler için, birde nankör derler!
 

Sayın Barzani!

Bizde bir laf vardır. ''Geç olsun da varsın temiz olsun.'' Deriz..
Benim ''bu blog da'' o hesap..
Onun için!
''Kedi, kedi olsay dı kendi faresini kendisi tutardı..''

Efendim bilirsiniz ki kediler için nankör derler..
Yine bilirsiniz ki!
Köpekler için de sadık hayvanlardır derler..

İsterseniz hep birlikte sizinle yapılan şu röpörtajı hatırlayalım:

''Bir gazetecinin Türkiye’nin teslim edilmesini istediği PKK’nın elebaşlarına ilişkin sorusu üzerine, “Biz hiçbir Kürdü Türkiye’ye teslim etmeyiz hatta bir kediyi bile” demiş...''

Sayın Barzani!

Biz ''nankörün'' insanını dahi ne sever ne isteriz..
O yüzden siz bize sakın kedileri teslim etmeyiniz..
Çünkü;istemeyiz!
Biz çuvaldızı önce kendimize sonra da karşımızdakine batıranlardanız..

Kulağınıza çalınan da hiç kimseye yabancı olmayan o türküdür efendim..

''Çanakkale içinde aynalı çarşı.. Anne ben gidiyorum düşmana karşı.''

Sonra mı?

Biz hav havları alırız..
Sonrada çuvaldızı batırırız..

Sizde bilirsiniz ki efendim..

Melekler herkeslerin yüreğinden öpmezler...

Atalarım ve Saygılarımla arzu hürmet ederim..

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..