Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Sayin cumhurbaşkanım bize de gelin..

Sayin cumhurbaşkanım bize de gelin..
 

Hayır çadırına ziyaretinizden sonra bize de bekleriz cumhurbaşkanım. Geçen hafta Ak Partili bir belediye başkanı ziyaretimize gelmiş ve karşılıklı kısa sohbetimiz olmuştu. Sizinle de konuşmak isterim.

Osmanbey tekstil piyasası esnaflarındanım.

Belediye başkanına referandumla ilgili söylediklerimi size de söylemek isterim kabül buyurursanız.

Neden hayır oyu kullanmak istediğimi sorunca başkana, şu cevabı vermiştim; "hayır oyum kesinlikle şahsa yönelik olmayacaktır. cumhurbaşkanı başbakanlık dönemlerinde yapmış olduğu yol köprü metro gibi yatırımlarına her zaman alkış tutmuşumdur. bunlar ayrı şeyler. OHAL kararıyla benim pırıl pırıl çocuklarım Ortadoğu'da emperyal ülkelerin çıkarları için ölmemelidir. eğer referandumda evet sonucu çıkarsa OHAL yerine tek başına kararla Ortadoğu'ya asker gönderilmesine karşı olduğum için hayır oyu kullanacağım. bu bir örnek sadece".

Başkan bir soru daha yönelttiydi bana; "peki onbeş yıl önceki Türkiye ile bugünkü Türkiye bir mi? bir de gelişme gözüyle baksanız" der demez şöyle cevap vermiştim; "değil tabiki ama bir taraftan gelişme yaşanırken diğer yandan Orhangazi köprü yapımında olduğu gibi zarar eden bir yatırım nedeniyle ödemiş olduğum vergimden sözümona yatırımcı firmaya taahhüt garantisi nedeniyle ödeme yapılıyor, bu da acı veriyor bana".

Başkan; "haklısınız ama birde o köprünün etrafındaki ev ve arazilerin değer artışını düşünün. etraf değerleniyor ve kalkınmaya destek oluyor" diye devam ederken sözünü kestim,

- "Başkanım ben ona rant diyorum" der demez başkan kalktı oturduğu koltuktan ve esprili bir şekilde vedalaşarak ayrıldı tekstil piyasasından.

Belli ki yatırımlarla politika yapılmaya çalışılıyor.

Siz sayın cumhurbaşkanım gelin bizim tekstil piyasasına ilave olarak şunu söylemek isterim size; "hayır, çünkü evet asgari ücreti arttırmayacaktır. hayır, çünkü evet açlık sınırına çare bulmayacaktır!"..

Beklerim..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..