Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Sayın Cumhurbaşkanım

Sayın Cumhurbaşkanım
 

Haber; Cumhurbaşkanı Abdullah Gül; 'Görevde bulunacağım süre içerisinde hiçbir ayrım yapmaksızın bütün vatandaşlarımızı kucaklayacağım. Tarafsızlığımı titizlikle koruyacağım ve devlet organlarının uyumlu çalışmasını sağlamak için elimden gelen bütün gayreti göstereceğim' dedi.

***

Sayın Cumhurbaşkanım.

Göreviniz hayırlı olsun.

Siz TBMM’de yemin edip konuşmanızı yaparken bizim oralarda (Samsun) yağmur yağıyordu.

Bilirsiniz Anadolu insanının dilinde yağmurun diğer bir adı da rahmettir.

Siz de vatan toprağına bugün bir rahmet gibi düştünüz.

Yemin törenindeki konuşmanızı sonuna kadar dinledim.

***

“Görevde bulunacağım süre içerisinde hiçbir ayrım yapmaksızın bütün vatandaşlarımızı kucaklayacağım” diyordunuz.

***

Her Türk vatandaşı gibi ben de öyle duygulandım ki bu sözlere gözlerimin nemlenmesine engel olamadım.

Hani derler ya erkekler ağlamaz diye.

Eğer sevinçten ağlanıyorsa ben de erkekler gibi ağladım işte.

Kadınlar bu sözümden alınmasın fakat hem de erkekçe ağladım.

Niye olmasın ki.

Birileri laf etmiş, şöyle demiş böyle demiş.

Bilerek söylemiş bilmeden konuşmuş.

Ne söylerlerse söylesinler.

Varsın olsun.

İsteseler de istemeseler de onlar da bizim insanımız.

Gönüldür hisseder.

Dildir söyler.

Her pınarın akışı bir değildir ya.

***

Artık gül devri başlıyor biliyorum.

Güle ancak onun kıymetini bilenler sahip çıkarmış.

İyi ya.

Bakınız ne güzel işte.

Var mı bizim vatandaşımız kadar gülün kıymetini bilen.

Gül üstüne neler yazmış neler söylemişiz.

Toplasanız kitaplık eder.

Sizin gönlünüz geniş, hoş görmesini de bilirsiniz.

Şimdi açın kollarınızı açabildiğiniz kadar.

Kucaklayın herkesi.

***

Biz de el ele tutarak çevirelim baştanbaşa ülkemizi.

Halaylar çekelim.

Mustafa Kemal Atatürk “Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir” diyor.

Biz de seni Egemenliğin kayıtsız şartsız sahipleri olarak yani Millet olarak bağrımıza basıyoruz.

Sayın Cumhurbaşkanım;

Siz Atatürk İlke ve İnkılâplarının, Cumhuriyetimizin, Lâikliğin teminatısınız.

Bundan asla kuşkumuz yoktur.

***

Sayın Cumhurbaşkanım.

Göreviniz hayırlı olsun.

Biz de seni gönülden kucaklıyoruz.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..