Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Sayın Cumhurbaşkanına sual!

Sayın Cumhurbaşkanına sual!
 

Sayn Cumhurbaşkanım; elbette son olaylardan sonra epey başvuru almışsınızdır.

Mutlaka tepkilerini bildirenler hızla artmıştır.

Ama benim sizden ricam biraz farklı!

Son 10 yılda Bürokrat olupta, kendisi ya da çocuğunu teröre kurban verenler var ise, listesini istiyorum.

Bakıyorum şehit olanlar hep gariban.

Allah hep garibanlara şehitlik nasip ediyorda, bürokrat çocuklarını niye muaf tutuyor.

Kundaklama, bombalama, büyük şehirlerdeki terör olaylarında kişinin adına yapılan saldırılarda şehit olanlar hariç.

Bizzat Günaydoğuda vatani görevini yapanlardır merakım.

Haşa, Allah evladım senin baban ailen bürokrat sen dur, i garibanın oğlu şehadeti içsin diye...

Böyle bir ayrımı mı var?

Neden Vali, Kaymakam, Vekil, Müdür, Müşavir, Danışman vb. Makam sahiplerinin çocuklarından hiç şehit vermiyor bu ülke?

Oldu da bizim hafızamız mı unuttu.

Hiç mi olasılık olmaz?

Hiç mi?

Bu sınıfın çocukları askerliğini-vatani görevini- nerede yapar?

Hangi orduda görev alır?

Bunca terör olaylarında bu zümreye ait asker olan çocuğunun şehit olma olasılığı kaç?

Bugüne kadar hatta üst makam; zengin işadamı, elit tabakadan kendisi, çocuğu güneydoğuda asker olup, şehit olan var ise; lütfen paylaşın, lütfen!

Bunu arz ve talep ediyorum.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..