Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Sayın demesini öğrendi

Sayın demesini öğrendi
 

özel çalışmam


Referandum olgunlukla geçildi.

Ülkede sıkıntı yaşanmadan, "hayır"cılar, sandığa gitmeyenler, evet oyu verenler tercihlerini kullandılar.

Katılım oranı yüksekti…

Beklenen netice kafaların içi ile uğraşanlara inşallah ders olur. Derslerini önümüzdeki süreçte iyi çalışırlar.

Yazarlar ne yazarlar demiştim. Yazarlar ne konuşuyorlar bakmıyorum bile şimdi..

O kadar mideden ve rast gele ki, inanamıyorum

Ben bütün arkadaş çevreme 58- 42 demiştim… Ben ne dediğime bakacağım bundan sonra.

İsyan edenler tarlayı görmeyenlerdi. Masa başından halk adına karar vermeyi alışkanlık haline getirenler şimdi tatil mazeretine sığınacaklar.

Güya tatilde olanlar hayır diyeceklerdi, umursamadılar o yüzden hayır da hayır olmadı…

Gülerim, hem de katıla katıla gülerim..

Bakın Kılıçdaroğlu “sayın” demesini öğrendi. Kısa zamanda “Tayip bey” hitabını bıraktı.

Sürekli sayın Başbakan diyo… Zannedersem Başbakan da ona sayın Genel Başkan diye hitap edecek ve o arzu etmediğim durum ortadan kalkacak. Çünkü bu ülkenin Başbakanı da yüksek bir şahsiyettir muhalefet lideri de. Ama bunu Sayın Kılıçdaroğluna önerenler onu küçülttüklerini (Siyası anlamda)fark edemediler. Sayın muhalefet liderini o kadar şaşırttılar ki oy kullanamadı.

İnanılmaz bir durum. Bu insan mı ülkeyi yönetecek? Bu kadar beceriksizlik olur mu? Her şeyden evvel gecesini gündüzünü partinin politikalarına ayıran emekçi insanlara hakarettir. Sana gönül vermiş seçmenlere hakarettir ve mazareti olamaz. 1.5 ay evvel malum cemaatin muhabiri haber vermiş “oy kullanamayacak demiş, sayın genel başkan Kılıçdaroğlu da “hayır yalan haber bu” demiş o zaman… Şimdi seçmeninden özür dilesen kaç yazar. “Recep bey” değil de “Sayın Başbakan” desen kaç yazar… Fikrini açıklamak isteyenlere ambargo koyanlar şimdi kapıları ardına kadar açsalar ne yazar.

Topluma ve toplumun eğilimlerine bu kadar ters düşebilen bir medya grubunun tavrı akıl tutulmasından başka bir şeyle açıklanamaz” diyor bir yazar. Ne kadar haklı bu sonuçlardan belli zaten…

İleriye giden bir Türkiye var, bu kesin. Hak ve özgürlükle anlamında bireyin hukukunun korunması anlamında ileriye giden bir Türkiye var. Bu referandum bazı vesayetlere ülkenin önünü tıkayan vesayetlere “dur” dedi bana göre. Ama bir tehlike var. Birilerine göre bir tehlike hepimiz için bir büyük tehlike olabilir beklide. Bu referandumun arka planında onu görüyorum. Birileri halkın kafasının içindekilerle uğraşırken ben çıkan neticelerin gebe olduğu hadiselere kafa yoracağım.

Nedir o tehlike veya referandumla gelinen önemli viraj nedir?

Onu bir başka yazımda açıklayacağım.

Çünkü kendi tahlillerimi çok önemsiyorum artık.

Sekreterya ile yazı yazanların kendini “hıyar” gibi hissetmesi beni ilgilendirmiyor artık.

Milletin kavağına sarılıp kendini kavak sanan kabaklar ilgi alanımda değil bundan sonra ve hiç birini okumayacağım…

O nedenle önümüzdeki günlerde Ülkemin geleceğine ışık tutan olacakları doğru bir şekilde ön gören fikirlerimi serd edeceğim yazımı yazacağım. Bugün kadar yanılmadım, umarım bu konuda da yanılmam.

Ben kavağa özenen kabak olmayacağım… Boyumun ölçüsünü biliyorum… Birilerinde de düşüncelerinin ölçüsünü hatırlatacağım evel Allah…

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..