Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '07

 
Kategori
Dünya
 

Sayın dünya, kafamızı bozmayın

Sayın dünya, kafamızı bozmayın
 

Merhabalar

Dün gece yaşadığım bi şoku sizinle paylaşmak istedim. Bilmiyorum belki başkalarıda farketmiştir, yazmıştır v.b ama bide ben yazmış olayım en azından konu güncel.

Evet sevgili okurlar, biz Irak'tı Abd idi şuydu buydu derken, meğer ülke çoktan elden gitmiş. Dün googleerath denilen internet üzerinden ki bir tele atlas programından öylesine bir gezinti yapıyordum. Tatvan ı inceledim. Tele atlas ı daha cok yakınlaştırıp, harita üzerinde ki noktalara basmaya başladığımda gözlerime inanamadım. Bir çok yazı kürtçe yazılmış. Açıklamalarda kürt bölgesi tarifleri v.b ler var. GÖZLERİME İNANAMADIM..

Yazılanları da kürtçe bilmediğim için anlayamadaım ve bir arkadaşıma bir kelimeyi heceleyerek sordum telefonda ve dediki abi bu hecelediğin kürtçe dir. Ve orası benim vatanımdır dedi. Hayretler içinde o bölge üzerindeki nerdeyse her nokta gösteriminin üzerine gittim. Çıkan resimlere daha yakın görmek istediğnizde farklı bir siteye yöneliyorsunuz o sitede tıkladığınız resmin yanında yine kücük bir harita geliyor. O haritada sınırlarımız içindeki o bölge KIRMIZI AMPUL ile belrilenmiş.

Altında devam ettiğinizde KURDİSTANI görüyorsunuz.

Dünya üzerinde teleatlas olarak sanıyoosam milyarlarca insanın kullandığı bu site benim ülkemi çoktan satmış, parçalamış bölmüş. E yazık değilmi bizim mehmetciklere. Demekki haklılarmış bu iş bitek silahla bilmemne ile çözülmeyecek başka şeyler yapmak, Sayın başbakanın sölediği o bölgede savaş değil opersayın yapacaz lafını bence biz BÜTÜN DÜNYADA yapalım. Ve bu bitek silahla da değil her türk vatandaşının, 1923 te sınırları belli olmuş TÜRKİYE CUMHURİYETİ ni seven yaşatan korumak isteyen herkesin topyekün mücadelesi gerekmektedir.

Benim annem babam bitlisli. Doğal olarak bende. İki oğlumuda doğduklarında bağlı bulundukları ili BİTLİS olarak göstermiştim. Bunun İTİDAL i falan kalmamış arkadaş. Dün gece düşündüm kütüklerimizi buraya aldırayım diye.
Ama yakıştırmadım kendime. O çocuklar da bende benim ailemin tüm erkekleri de o ilin nüfusuna kayıtlı kalacaz ve TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı olarak benim ülkemi, babamın yaşadığı ili bizden ayırmak isteyenler varsa GİDİP AİLECE çarpışacaz. BENİMDE ve 8 YAŞINDAKİ iki oğlumunda kanları bu ülkeye feda olsun.

Bu yazının bölümünü özellikle DÜNYA diye sectim. Dünya duysun diye. Bu ülkede bi tek ben değil, biz değil vatanını milletini seven cok insan var ve SAYIN DÜNYA KAFAMIZI BOZMAYIN biz bu sloganı boşuna söylemiyoruz HEPİMİZ ASKERİZ HEPİMİZ MEHMETÇİĞİZ...

Sağlıcakla kalın...

 
Toplam blog
: 19
: 232
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

İstanbul Teknik Universitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Mezunu .  Japonya ipek yolu muzikal..