Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sayın Erdoğan Cahit Sıtkı'yı Dinle Bir de

Sayın Erdoğan Cahit Sıtkı'yı Dinle Bir de
 

Canım Türkiye'm seni özgürlük alanı görmek isterim hep:)


Bak neler söylüyor o

“MEMLEKET İSTERİM

Memleket isterim
Gök mavi dal yeşil tarla sarı olsun
Kuşların çiçeklerin diyarı olsun

Memleket isterim
Ne başta dert ne gönülde hasret olsun
Kardeş kavgasına bir nihayet olsun

Memleket isterim
Ne zengin fakir ne sen ben farkı olsun
Kış günü herkesin evi barkı olsun.

Memleket isterim
Yaşamak sevmek gibi gönülden olsun
Olursa bir şikâyet ölümden olsun”

                            (Cahit Sıtkı Tarancı)

Bu dizeler
Sanki bugün için yazılmışlar

Seneler önce
Rahmetli Cahit Sıtkı yaşamış
Memlekette memleket özlemini
Bugün de
Ben yaşıyorum aynı şekilde
Memleket özlemini

Onun için
Söylenip duruyorum işte
Sayın Erdoğan
Şu memleketi
Güzel memleket yap lütfen diye

Düzgün ekonomi yaratılsın
Düzgün ilişkiler gerçekleştirilsin
Öyle ki
Şu memleket dünyaya örnek gösterilsin

Saygı başa taç yapılmış diye
Sevgi yollara dökülmüş gül misali
Gelen geçen koklaya koklaya
Yürüyor diye
Sıra bilinci yerleşmiş beyinlere
Her şey sırasıyla yapılıyor diye
Empati yaşam güdüsü olmuş diye
Sorun çözücülük
Öyle gelişmiş ki sorun kalmamış orta yerde diye
Hele hele bir de
İşbirliğine yatkınlık dökülmüş ortaya
Gelişmişlik tavan yapmış öylece diye

Ben böyle memleket isterim işte
Cahit Sıtkı büyüğümüz misali

Duy sesimi
Duy sesimi
Duy sesimi
Sayın Erdoğan

Ol sen de
Cahit Sıtkı
Ve ben garip Halil örneği
Memleket sevdalısı

Bırak hırı gürü
Bırak
Bırak

Sıfırla arzuyu hırsı
Unut
Unut
Unut acıyı
Ol bir Nirvana yolcusu
Yaşa yaşamı doya doya

Yaşa
Yaşa
Yaşa
Yaşam bu işte ya

Memleket güzel olacak
İlişkiler gülüm balım olacak
Herkes herkesin yanında olacak

Yokluklar
Kötülükler
Yok olacaklar
Varlıklar
İyilikler dolduracak yerlerini

Siz Sayın Erdoğan
Ve
Cahit Sıtkı büyüğümüz ve ben
Yani biz
Yani
Memleket sevdalıları
Öleceğiz sevinçten

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..