Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '08

 
Kategori
Ankara
 

Sayın Gökçek haberiniz var mı? Pet şişe suyuyla makarna pişiriyoruz

Sayın Gökçek haberiniz var mı? Pet şişe suyuyla makarna pişiriyoruz
 

Bu akşam eve geldim, ne yapsam diye düşündüm, en kolay makarna olacağını düşündüm. Musluğu açtım, tencereye suyu doldurdum ve içine azıcık tuz koyup kaynatmaya başladım. Amacım güzel bir makarna yapıp afiyetle yemekti. Çay-kahve suyu veya makarna suyunu ocağa koyduktan sonra unutup kaynaya kaynaya su bitince mutfağa gitmek benim başıma gelir zaman zaman. Bu akşam öyle olamazdı, çünkü çok acıkmıştım. Mutfağa gittiğimde su yeni kaynamaya başlamıştı ama rengi bir acayipti. Kahverengi su... Bununla makarna yapılmazdı ve lavaboya döktüm. Pet şişeden tencereyi doldurdum ve yeniden kaynatıp makarnayı yaptım.

Cam bardağa suyu doldurdum ve rengini daha net bir şekilde görünce iğrendim elimdeki sudan.

Sayın Gökçek haberiniz var mı? Ankara’yı öyle bir duruma getirdiniz ki, pet şişe suyuyla makarna pişirmeye başladık.

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Ankara için hep pembe tablolar çiziyor. Gerçek durum ise kapkaranlık. Bu karanlık 14 yıldır sürüyor.

Ankara, 2 Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..