Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Voleybol
 

Sayın hakem !

Sayın hakem !
 

Galibiyet kadar mağlubiyet de başımın tacı…

Çıkıp mücadeleni yaparsın, bükemediğin bileği öper tebrik eder dönersin.

Onurla, başın dik…

Dersin ki,

Mücadelemi verdim rakibim bende daha güçlüydü yenildim.

Ama, tv de canlı yayın esnasında bile görünen hakem hataları vardır ve bunlar kayıtlıdır.Maçın gözlemcisinin yazdığı hakem hatalıdır notları mevcuttur.

Haklılığını ispat edebileceğin bir çok delil vardır.Tüm bunlara rağmen takım, haksız yere olur olmaz çalınan düdüklerle oyundan düşürülüp mağlubiyet mührünü yemiştir.

Bu takım buraya nasıl geldi, gelmek için gereken parayı nasıl temin etti?

Bu maça çıkana kadar ne şartlar da nasıl antreman yaptı?

Ne emekler sarf edildi?

Siz bu emeğe nasıl haksızlık yapabiliyorsunuz?

Bu bir hırsızlık değil mi?

Bu bir ilk mi?

Mutlaka değil ama hep böyle mi olacak?

Kötü niyet, hata varsa ya “bu hakem acemidir ilk bu seviyede bir maç yönetiyor olur böyle şeyler mi” denmeli?

İnsanların emeğini hakkını yiyen, sonrada vicdanı rahat gece yastığında uyuyabilen biri hakemlik yapamamalı…

Hakkımızı arayacağız elbette…

Emeğimizi çaldın,

Kabusların olsun, geceler boyu hiç peşini bırakmayan…

Seni Allah’a havale ediyorum !

 
Toplam blog
: 25
: 449
Kayıt tarihi
: 17.08.06
 
 

Kendimi bildim bileli işim ticaret. İçimden geldiğinde de yazıyorum geldiği gibi. Kendi çapımda e..