Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sayın Hocam: '-da bağlacını ayrı mı bitişik mi yazdığına bakarak adam seçiyorum! Hasta ruhlu muyum?'

Başlıkta belirttiğim durum, detaycılığımın vardığı son noktaya ‘minik’ bir örnektir. Yani o kadar olayın ibine dibine dalmışım ki evde kalmanın eşiğindeyim hissediyorum demektir.

Haa minik dememe de aldanmayın, ben de öyle olduğunu sanıyordum, maalesef hiç de değilmiş, öyle ki acınacak haldeyim. Hayatım zorlaştı, keşke minik hatta miniminnacık, üstünde durmaya bile değmeyecek türden bi takıntı deyip geçebilseydim :/

Örneklendirmek adına  olay anında ruhumda yaşanan olay silsilesini aynen aktarıyorum: Adamın biri yazışırken Allah vere de ***–da,-de*** bağlacını bitişik yazmışsaaaaa…. Haydi buyur!  Anında içimdeki HBK (Hassas Bağlaç Kalkanı) devreye giriyor; ( tamamiyle bana has bir kalkan ve kısaltmadır.) Girerse girsin ne mi oluyor? Salisesinde bir şeyler tükeniyor, içimdeki o kalkanın yönetim kurulu başkanı, bahsi geçen mesaj adamını dışlıyor, kızıyor, hor görüyor, üçte birini gözden çıkarıveriyor, en nihayetinde; onu en savunmasız anında  yakalayıp,  dilimi ve benim kelimelerimi kullanarak laf sokuyor; ima ediyor, adamın canına okuyor! Adam daha da heyecan yapıp, panikleyip, ne yapıyor peki olayın hengamesi yetmezmiş gibi?  ‘Herkes dikkat etmek zorunda değil ’ deyiveriyor!  Vay arkadaş, özrü kabahatinden beter! İntiharın eşiğindeyim, buhran sebebim! Ne herkezi yahu? HERKES mi demek istedi bu insan evladı ? Yok yok yanlış yazmış olamaz. O an kendime hem kızıp, hem saçmaladığımı haykırırken olay soğuyor…

Zaman geçiyor… Bir şeyler oluveriyor ve bilinçaltım bu adamı…. hayatımdan…. ‘’tahammül yetersizliğinden’….  bambaşka bi sebep gerekçe göstererek  çıkarıveriyor… (Tabii ki gerçek  sebep adamın karakteristik özelliklerinden dolayı, yüzde yetmiş oranında bile içime sinmemiş olması:()

Evet görünen yüz; bambaşka bir sebep. Ya ne olacaktı? Adam o minik mevzuyu unutalı günler geçti. Benim takıntılı bir ruha sahip olduğumu anlamadı, çünkü ben izin vermedim, anlayamadı ama hatalıydı, uyardım dikkate almadı, güldü geçti, unuttu, yanlış yaptı…

Maalesef beyaz atlı prens aday adayımla böylelikle, günler geçti…Aylar geçemedi…Bilinçaltım kazandı. Ukala, kendini beğenmiş, çok bilmiş, hasta bilincimin altı! Sana sesleniyorum, sayende yalnızım Benimle çıkar mısın? :/

PS: *hayatımın aşkını bulup, başlarım bağlacına da, imlasına da diyebilene kadar :)

15.03.2013
20.10

 
Toplam blog
: 5
: 411
Kayıt tarihi
: 11.11.12
 
 

"Başkasının çizdiği çizgiden gitmek özgürlüğüme dokunuyor'' demiş Halikarnas balıkçısı çizgili ka..