Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Sayın İbrahim Aysoy İçin

Sayın İbrahim Aysoy İçin
 

Sn İbrahim Aysoy, Çankaya Belediye Bşk Sn Bülent Tanık'a Plaket verirken.


Eski Mardin Milletvekili ve Ulaştırma Bakanlarımızdan,

Ankara MAREV VAKFI ( Mardin Eğitim ve Yardımlaşma Vakfı ) Şubesi Başkanı Sayın İbrahim Aksoy, ilerlemiş yaşına rağmen aydın ve dinamik gençlerden daha fazla  çalışıyor. Mardin'in tarihi, sosyal, kültürel ve eğitim gibi konularda Mardinli hemşehrilerine, maddi ve manevi açıdan hizmet veriyor. Yurtiçinde ve yurt dışında yapılan bir çok etkinliklerle Mardin'inin tanıtılmasında öncülük ediyor.

Mardin'e heykeli dikilecek aydın bir insandır. Ben de bir Mardinli olarak  bu değerli  vatanperver gönül adamına Sayın İbrahim AYSOY'a bir plaket vermekten çok  içimden geldiği gibi bir dörtlük şiir bir demet çiçek, karanfil niyetine armağan etmek istedim. Sayın İbrahim Aysoy'a  sağlık, mutluluk ve  tüm yaşamında  başarılar diliyorum  efendim.

Marşımızın şairi Mehmet Akif Ersoy'dur

Mardin'de aileler sevgi dolu boy boydur

Marev'e hizmet eden bir Bakan Ankara'da

Gönül ve Devlet adamı İbrahim Aysoy'dur...

Abdülkadir GÜLER

18 Ocak 2010- SÖKE.

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..