Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Sayın müdürüm!

Sayın müdürüm!
 

Yine geç geldi bu adam yavv, valla billa bıktım!
Çağırın lan şu iti odama.
Buyurun efendim beni emretmişsiniz?
Geç içeri, dikilip durma karşımda.
Saygıdan efendim, saygıdan valla.
Hayırdır ne oldu, yine annenmi öldü?
Sormayın müdür bey, başıma neler geldi bir bilseniz?
Ulan her gün kapıda bekliyorum seni,müdür benmiyim senmisin?
Bir gün bir müfettiş gelecek ve kaydırağa bindirecek beni, ver elini bilmem neresi?
İnanmayacaksınız ama bu defaki mazeretim gerçek efendim.

Gözlerin kan çanağı ulan, bal gibi akşamdan kalmışsın hıyar!

Sabahtan beri naneli sakız çiğnedim efendim ama geçmedi,rakı sahteydi galiba.

Çektiklerim neysede, geçmiş olsun, gel otur şöyle diyeceğinize sarhoş hıyar dediniz.

Ona çok içerledim sayın müdürüm.

Neyine geçmiş olsun diyeceğim, hala leş gibi içki kokuyorsun it!

İçtim ama neden içtim, hiç sormuyorsunuz.

Öööööt, öt!

Akşam komşuların düğünü vardı, gürültüden uyuyamadım.

Bir o yana döndüm bir bu yana, ama bir türlü dalamadım.

Ben dalacağım şimdi sana, sana ne lan elalemin düğününden?

Efendim uyuyamayınca çaresiz karakola şikayet ettim.

Eee, nooolmuş, peki bitirdilermi düğünü?

Yok efendim, sonuç öyle değil.

Bu defa davul zurna sesleri bizim pencerenin dibine kadar yaklaştı ve bizim kapı zili çalmaya başladı.

Özür dilemeye geldiler sandımdı, kapıyı açtım.

Eeeee?

Sayılarını bilemiycem ama bu defa kalabalık bir halay ekibinin arasında buldum kendimi.

Başım döndü.

Gece ayazı var, içeriden üstüme bişeyler alayım dedim,içlerinden birisi korkmaaa bişey olmaz dedi!

Ve elindeki cep kanyağını dayadı ağzıma.

Birden ısındım müdürüm!

Meğersem düğün sahibi hatırlı kişiymiş ve karakoldan adımı, adresimi öğrenmiş.

İşlem yapmayın gerek yok, ben hallederim demiş.

Çoook içirdiler beni efendim, çoook!

Sonrasını hatırlamıyorum, tinercilerle aynı çöplükte sabahladım.

Neyse, geçmis olsun.

Sağolun.

Hatırlı kişi nerede çalıştığını bilmiyor demi lan?

Söylemedim efendim.

Oh oh, yoksa seni de bindirirlerdi bir kaydırağa!

Biliyorsun onlara herşey serbest!

Hem sen geleneklerimize karşımı geliyon lan?

Sen uyuyamayacan diye bekarmı kalsın çoluk çocuk?

Adamın soyu sopu sürecek, önüne kim çıksa ezer geçer valla!

Ucuz kurtulmuşsun, dua et ki seni pataklamamışlar!

Neyse, git şimdi iyice bir dinlen.

Zaten geç geldim, arkadaşlara ayıp olmasın?

Gece ne güne duruyor ki efendim, mesaiden sonra dinlenirim.

Yoook, sen geceleri yaramazlık yapıyorsun şimdi git dinlen!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..