Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

12 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Sayın Vali (Çocuklarımızın can güvenliği yok öyle mi?)

Biraz evvel ana babalara seslendiniz;

"Gezi parkında çocuklarınızın can güvenliği yok" diye bir cümle kurdunuz.

Tüm ana babaların yüreğine pimi çekilmiş el bombası attınız farkında değilsiniz.

Bu saatten sonra korkacak kaçacaklar sandınız ama bence siz korkmaya başlasanız iyi olacak, kimse korktuğu için kaçmayacaktır.  O halde şimdi daha açıkça söyleyin; "Vuracak mısın öldürecek misiniz o çocukları..."

???

Elinizden geleni ardınıza koymayın, “Kuştan korkan darı ekmezmiş…”

Hiç duydunuz mu bu muhteşem atasözümüzü, çok şey anlatır anlayanlara…

Bence kurduğunuz cümleye bir kere bakın sonra bu deyişi yüz kere bin kere okuyun…

***

İyi ki ben orada değilim, iyi ki de yokum sizi Allah benim şerrimden korumuş çünkü…

***

Ne benim çocuğum ne de bu ülkenin anana babalarının çocukları;

Sizin kayıtsız şartsız kuklası olduğunuz Başbakanın bugüne kadar asla zarar vermediği karşı karşıya gelmeyi istemedikleri “devletin” gücünü gösterecek,

Demokratik haklarını ve anayasanın verdiği haklarını kullandılar diye zararlı böceklere haşerelere sıkar gibi biber gazı sıkılacak "çocuklar" değiller...

Hele hele bir baba bir ağabey maskesi takarak tuzakların içine çekilecek çocuklar hiç değiller...

Başbakanın bilerek ve planlayarak kendi vatandaşları arasında nifak tohumu ekmek, birbirine kırdırmak ve giderek iç savaşa giden kargaşalar çıkarmak için dini, inancı, gençliği kullanılacak, siyasi çıkar ve emellerine alet edilecek çocuklar da değiller…

***   

Bu çocukların tek derdi uğradıkları haksızlıklar ellerinden insafsızca alınan özgürlükleri, hakları ve üzerlerine kara bir bulut gibi düşürdüğünüz baskılar ve dayatmalara, davul zurna saz, gitar ve şiir eşliğinde itiraz etmektir.

Sizce bu çocuklar PKK denilen ve 30 yılda 70 bin şehit veren PKK teröristlerinden daha mı kötü ya da azılılar ki onlara yaptığınız muamelelerden daha beter muamele yapıyorsunuz.

***

Sizin evladınız ya da akrabanız çocuklar yok mu?

Yoksa bile “duygudaşlık” yapacak yeteneğiniz yüreğiniz yok mu?

Sanmayın ki bu yazdıklarımı sadece ben düşünüyorum, haklı eylemleri için sokaklarda yürüyen parklar da meydanlarda toplanan gecelere kadar gözlerini kırpmadan dönüşünü bekleyen tüm ana babalar düşünüyor.

Siz zaten bu çocukları anlamayı dinlemeyi bilmediniz.

Ama siz tavsiyem benim söylediklerimiz kulak verin geç olmadan çok daha acı olaylar yaşanmadan.

***

Size yalvarmıyorum, hayatım boyunca babama bile yalvarmadım,  

Tehdit hiç etmiyorum, sadece uyarıyorum...

İyi geceler…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..