Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Sayın yazarım Mustafa Mumcu'ya veda

Sayın yazarım Mustafa Mumcu'ya veda
 

Dün sabah Sayın yazarım Mustafa Mumcu'nun vefatını öğrendim. Geçen süre zarfında yazıp yazmama konusunda tereddüt ettim...

Yazmamdan hoşnut olur muydu bilemiyorum ama böyle bir kayıp yaşanmamış gibi davranamazdım...

Riyakarlık yapmayacağım... birbirimizden hoşlanmazdık. Yine de bu çok özel bir durum. Her kayıp gibi çok üzücü:(

Sayın Mumcu'yu son yolculuğuna uğurlayan tüm arkadaşlara bu vefalarından dolayı teşekkür ediyorum.

Allah rahmet etsin... Ruhu şad olsun....

http://blog.milliyet.com.tr/mustafa_mumcu/Blogger/?UyeNo=812310

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..