Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Sayın Yücel Evren haklı!

Sayın Yücel Evren haklı!
 

kral ve küçük kral!


Evet!

Sayın Yücel Evren haklı!

Burası chat yeri mi? Chat yapacaksanız alın bir gmail ya da Hotmail adresi orada yapın!

Ne kralı ya?

Kral mı lazım bu memlekete? Bir aydır tutturmuşlar yok yeni kral yok eski kral!

Geçen Pazar günkü kahvaltılı Üsküdar buluşmamızda bu konuyu enine boyuna konuştuk! Boşlukları da şiirle doldurduk. Resimlerde görmüşsünüzdür; şiir okuyan hanımlar kahvaltıya ayrı bir lezzet kattılar!

Ben sahanda yumurta ile meşgul oldum!

“İki yumurta yeter mi Ahmet Bey?”

“Çift sarılı olsun Ferit!”

Ekmeği bandırıp yedim!

Kahvaltı kavramının değişmesi lazım geldiğini düşünüyorum!

“Çayaltı” olmalı bu!

Kahve kültürümüz kalmadı biliyorsunuz! Millet çaya döndü! Statüyu değiştirirken bu konuyu da unutmamalıyız bence!

Filizler köfte’nin halkla ilişkiler müdürü Süheyla Hanım blog kralı olduğumu öğrenince beni cam kenarına oturttu!

“ Vitrinde oturun Ahmet Bey. Reklamımız olsun!”

Kıramadım tabi! Fakat bunda bir hinlik olduğunu omuzumun kaskatı kesilmesinden çakazladım!

“Rüzgarkıran “ yapmışlar beni!

Kolumdan giren rüzgâr belime kadar sirayet etti. Fıtığım azdı!

Yoldan geçerken beni görenler içeri giriyordu!

“Teyzemi ziyarete gidiyordum ama sizi görünce uğramadan edemedim kralım! “

“Teyzene selamımı söyle!"

“İsmi Mihriban!”

“Öyle mi? İki defa söyle o zaman!”

Kartvizitim kalmadı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..