Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Sayınlar ve mayınlar !

Sayınlar ve mayınlar !
 

ÖLÜMSÜZLÜĞÜN ANITIDIR BU...


SAYINLAR VE MAYINLAR

MEMET'İN MEKTUBU (okunmamıştır)

Yazamadım anacım savruldu cümle kağıtlar
Yansın anacım, bugün bana yansın ağıtlar
Sen yollarıma gül döktün ya,
Asfalt dökemedi o büyük büyük Sayın'lar...

Toz toprak yolda pusuda bekler mayın
Kimdir bu uzaktan kumandalı hayın
Soramadım, sorum da kaldı yarım
Benimle sonu gelir mi bu zalım dünyanın...

Sen yollarıma gül döktün ya anacım
Onlar ölüm döktüler nedir ki benim canım
Memetcik Memetim ben, bilir bu topraklar
Dün Yemen elleriydi bugün Hakkari'ler Şırnak'lar...

Geliyordum anacım bir türkü tutturmuştum
Kara gözlüm efkârlanma gül gayrı
Derdin ki, Ana-Oğul yalnız vatan için kalır ayrı
Ötesi yok bu yürek ya tükenir ya hep sayrı...

Döşesin şimdi asfaltı döşesin Sayın'lar
Bir Memet kurtulur, bir gül açar
Durur anam, bir yol verir yüreğinden
Oğlu, tezkereci tertibe bir selâm çakar...

 
Toplam blog
: 94
: 608
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

1950'lerden sonra doğan her dünya insanı gibi, ardında pek çok takıntıyla gelen geçmiş zamanı, bilim..