Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Saymaya yeni başladım

Saymaya yeni başladım
 

Daha saymaya yeni başladım yıllarımı.

Onsuz olmayacak tüm zaman kavramlarımı...

Sade ve ateşli kıvranıyorken ruhum denizinin soğukluğunda,

Hep içimden taşacak bir şeylere sahiptim mutlaka.

Son...

Geliyorum derken çekip gidiyorsun

ardından sevinçten ışıldayan bir ben bırakarak.

Ne de güzel gülüyor gözlerimin içi,

oysa seni bağırıyordu Galata'da ağlayarak.

Sonsuz'um ve sonum olacak adamın,

hayatının her bir karesinde sadece ben!

Küçük bir çift ele adanacak adımların

nedeni de sonucu da sadece sen.

Sensin aylarımı yıllarımı dolduran her mürekkebi bittiğinde.

Bitişime bile ortak olup, nefessizliğimle öldüğünde,

Sağlığımda, huzurumda mutluluğumda ve kederde,

Tek bir yürekte var olup, son nefesi beraber verebilmeye...

Seviyorum, hepsi bu!

 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..