Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
569
 

Saz arkadaşlarımı takdim ediyorum!

Saz arkadaşlarımı takdim ediyorum!
 

Bu da orkestramızın amblemi!


"Milliyet Blog"... İsim sizi yanıltmasın. Aslında MB değildir işin doğrusu, BM(Bremen Mızıkacıları)dir : ))) ve oluşturduğumuz melodi inanılmaz besteler gibi şeydir… “ İnanılmaz” (kısır bir cümle oldu ama müsaadenizle henüz girişteyiz).

Sonunda bende blog yazılarımdan birinde (hem de 2008’e ait ilk yazımda) artık, tanıdığım isimleri tek tek anabileceğim (bu işe biraz karşıyım ama olmazsa da olmuyor böyle yazılar. Motivasyon için ön şart : )) ).

Söze önce benim artık taşındığım ama dairemi henüz tam olarak boşaltmadığım karşı apartmandan bahsedeyim. Evet, Nelly ve Rita (Efeco) ile pencereden pencereye el sallar arada bir de telefonla konuşuruz ve severiz birbirimizi. Sessiz-çığlık(gölgem) ve Sivyus da asıl karşı apartmanın mensubudurlar ama benim yokluğuma dayanamayıp bu apartmandan da birer ev tuttular ikinci el eşya(yazı)larla : ))) Bu saydığım isimlerle yaklaşık bir senedir takip ediyoruz birbirimizi, bu da maymun iştahlı olmadığımızın ve bizimle kurulacak blog kardeşliklerinin kalıcı olduğunun göstergesidir haberiniz olsun.

Gelgelelim bizim apartmana; ilk başlarda sadece seyirci kaldığım ev sahipleriyle, şimdi biraz merhabamız, çay- kahve içmek gibi sosyal faaliyetlerimiz, kutlamalar, ilgiler, alakalar; gittikçe artan bir grafikle memnun edici bir şekilde devam ediyor. Apartman mensupları bir hayli fazla olunca herkesle samimi olamıyorsunuz sadece size yakın olan kapı komşularınızın(yorum yapanları), ismi ilginizi çekenlerin kapısını tıklayıp da tanıyorsunuz. Ya da yönetici giriş kapısına bloktaki ev sakinlerini içeren bir yazı asıyor da öyle tanışıyorsunuz, toplantılarda. Önce kendimi iyi tanıtacak dikkat çekici bir isme ihtiyaç duydum “Ankaralı Lavinya” yapayım dedim ismimi Oğuz Yılmaz silsilesinden zannederler diye vazgeçtim. Sivaslı Yusuf hesabı (Sıvyus), “An-La” olsun dedim anlamsız geldi vazgeçtim. “Sadece Lavinya” olsun istedim “sadece” kelimesi sadeliği dağıtınca ondanda vazgeçtim. “LAVİNYA” olarak kalmaya karar verdim. Hiç değilse Özdemir Asaf sevenler, ismin hürmetine kapımızı bir tıklar diye düşündüm. Gayette doğru düşünmüşüm.“güzaltı” lafım sana. İyi ki de uğramışsın bana : )) Yazılarını bana iki ya da daha fazla okutan bir tarzın var, tasvirlerine hayranım. (İsmime sağlık).

Zarif “bol yıldızlı gece” , ismin hüznü hatırlatıyor insana, paylaştığımız Ahmet Telli mısraları gibi sevindirici bir hüzün ismi seçmişsin kendine(Anısı biz olalım bu sokakların ve hiç durmadan yağmur yağsın/Biz gürültüsüz sözcükler bulalım, sarmaşıklar fısıldaşsın yine/ Gidersek birlikte gideriz/Yeni sevinçler buluruz hüzne benzeyen…)Buraya da uydu değil mi mısralar? (İsminize sağlık ve zarif kişiliğinize).

“kırık ayna” ile yeni tanışmış olsak ta sanki yıllardır tanıyor gibi tanıdık buldum cümlelerini, hep daha önceden tanıdığım birisine aitmiş gibi. (Tanınmışlığınıza sağlık).

Önceki apartmandan tanıdığım (merhaba merhaba ötesi hiç olmadı maalesef) daha sonra burada sobelediğim Sabiha Rana; her yazıma yorum yapmasa da biliyorum ki, beni yüreğimden öpecek melekleriyle gözetliyor üst katlarda bir yerde : ))) (Meleklerinize sağlık).

Kırık roji??? Karıştı pardon sadece “roji” , önceleri bözen idi ismi, nasıl aradım onu bözen diye bloglarda anlatamam, sonradan şans eseri rastladım ama bu defa da o buralardan ayrılmaktan bahsediyor, sebebi de yok yani, öylesine. Tutsun biri onu :) (Hoş tesadüflere sağlık).

Nariçi sizi unutur muyum? Siz ki şu blog yazılarında ismimi anan 2. kişisiniz. İnanın sadece minnetten değil isminizi anışım(öyle işler bana ters). Öyle bir anlatıyorsunuz ki gördüğümüz pardon gördüğünüz yerleri insan gitmiş-görmüş-gelmiş gibi hissediyor. (Kaleminize sağlık). Bob Ross hayranlığınızda unutmadığım diğer nokta. SAYGILAR.

september1’di september1 özlem oldu. Anlamadım bu isim değişikliğinden bir şey ama bir ara (Ağustos ayıydı sanırım)bana mesaj gönderip bir şeyler anlattı, o aralar ailevi problemlerimiz vardı pek üstüne düşüp ne anlatmaya çalıştığını araştıramadım, ondan sonrada birden irtibat kesildi. Taaaaaaaaaaa ki bana gönderdiği birkaç günlük mesaja kadar. Çok şükür şimdilerde biraz normale döndü iletişimlerimiz.(En kısa zamanda o işin aslını da öğrenmeye çalışacağım kendisinden. SEVGİLER). (İletişime sağlık).

Mesajlar diyince aklıma Ahmet (Yılmaz) abi geldi. Hani olur ya her apartmanda ciddi, mesafeli, görünce ceketimizin önünü iliklemek gereksinimi duyarız ve işimiz düşüncede kapısına ilk koştuğumuz hatırı sayılır büyüklerdir onlar. O da apartmanımızın en hatırı sayılır kişilerinden diye düşünüyorum. Peki, neden mesaj diyince Ahmet Yılmaz aklıma geliyor? Ahmet Abi siz, şeker bayramıydı o zaman, kutlama mesajı gönderince öyle utanmıştım ki sonuçta siz büyüğümüzsünüz ve öncelikle bizim size mesaj göndermemiz gerekir(etik olarak böylesi doğru olur yani). Benim öyle kutlama olsun, kandil olsun özel mesaj göndermek gibi bir alışkanlığım, olması gerekir ama maalesef, pek olmadı. Doğum günlerini bile aklımda tutamam o yüzden kimsede benden sürpriz bir kutlama beklemez. Ama ne yaptım? Kurban bayramında sizden önce davrandım: Sürpriz!...

Bu kez siz ne yaptınız hoooop “YENİYIL KUTLAMASI”…Yine öne geçtiniz. En derin saygılarımla. Ne yapalım artık önümüzdeki maçlara bakacağız : )) (Büyüklüğünüze sağlık efendim).

Maç deyince; sevgili hocam “yolunDİĞERyarısı” bu performansı nasıl değerlendiriyorsunuz efendim? Acaba bu performans beni yedek kulübesinden çıkartır mı? : ))

Bakınız beni takımdan atarsanız giderim Beşiktaş’a transfer olurum amaaaaaaaaaaaa; eminim Beşiktaş’ın, Fenerbahçe-Beşiktaş maçlarında kendi kalesine en çok gol yiyen kalecisi olurum. Bende profesyonellik ne arar. İşte fanatik bu! (Teknik Direktörlüğünüze sağlık).

Kendisiyle “karşı komşum MERVE” : )) vasıtasıyla tanıştığım Arif Öğütçüyü de unutmamalı. Mizah yönü güçlü kalemlerden biri olarak nitelendirdiğim Arif Öğütçü, tanınmamışlığınıza sağlık efendim.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80465

Birde adada geçirdiği günleri fotoğraf kareleriyle bize de yaşatan ütopik “ütopik” var! Ne alakaysa “tropik” kelimesini her duyduğumda size altta linkini vereceğim yazısına iliştirdiği resme iliştirdiği yazısı geliyor aklıma kahkahalarıma engel olamıyorum. Sen çok yaşa emi! Allah da seni güldürsün inşallah!

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=82160

Hepinizi okumak istiyorum. Her yazıyı, her yorumu, her ana sayfayı… Maalesef bu istek mümkünsüz çünkü vakit yetersiz.

Kim bilir adını anmayı unuttuğum kimler çıkacak yazıyı yayına alınca? O halde son bir atakla beynimi zorluyor ve hafıza hücrelerimde kalan diğer mızıkacıları da anıyorum(MIZIKACILAR efendim, Bremen Mızıkacılarına gönderme. Sakın MIZIKÇILAR olarak algılanmasın).

Yazılarını okuduktan sonra, her daim incecik bir tebessümü gün boyu yüzüme takılı bırakan değerli Ersin Yalın, yorumlarını kıskandığım kadın : )) sevgili Serap İnce, sevgili Yeşim Özdemir, şu aralar ortalarda göremediğim sıcakkanlı, dost canlı, aşk kadını hercaideniz, pembe yalanlardan bahsedince, beni “Söylenmesin Lavinya!” diye inceden azarlayan hocam( hoca camide!) o zaman; sevgili öğretmenim FiGeN Hanım, eşimle meslektaş olduğu önceliğiyle kendisine farklı bir ilgi ve sevgi duyduğum doktorcum drgayemm, Gül’ün içinden ve adını hatırlayamadığım diğer tüm mızıkacılar hepinize sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. Melodimiz hiç bitmesin.

MB’ye girince sıkıntım varsa dağılıyor, coşkum varsa artıyor.

İyi ki varsınız! Ve iyi ki taşınmak için bu apartmanı seçmişim.

SEVGİLERLE

LAVİNYA

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili LAVİNYA ÖZ, Bremen Mızıkacılar'dan biri olarak aranızda bulunmaktan çok mutluyum. Hem bir grubun üyesi olacaksın, hem de hiçbir enstrüman çalmayacaksın ne çelişki değilmi? Dinleyiciniz, pardon, okuyucunuz olarak aranızdayım. Apartman (MB)komşusuyuz ya bu yeter bize..)) Sevgi ve saygılarımla.. Sevgi ile kalınız..

Ohannes 
 06.02.2008 22:37
Cevap :
Toplam 142 bloğunuzun bulunması 324 yorum ve 103 mesajınızın bulunması sizinde iyi bir enstrümancı olduğunuzun göstergesidir bence :) Sizi yeni gördüğüm için HOŞGELDİNİZ! deme hakkımı şimdi kullanıyorum HOŞGELDİNİZ! Saygılar...  06.02.2008 22:47
 

Tiryakilik olmasın blog da blog yazmak haa, gerçi burada biraz ayna bulduk kendimize ama yine de standarda uymamış değişik yelpazeye savurmuşun blog satırlarını eline sağlık. Ben adım vardiye yorum yapmam birsiniz görmeliyim ve ilgimi çekmeli. Bu ara fazla karşılaşlamıyoruz zaten arkadaşlarla kışta geldi ya daha çok katılım olur . Sesler geliyor arada baksanıza sayfada yer kapma kuyrukları oluşuyormuş. neyse Allah dostlardan ayırmasın -sevgiyle saygılar.

Nariçi 
 05.01.2008 1:05
Cevap :
Sayfada yer kapma kuyuruklarının olması ne hoş bir şeymiş sayfa sahibi için :)) Katkınız için teşekkürler SAYGILAR  05.01.2008 11:09
 

Orkestra üyeleri toplanmış bile,ben geç kalmışım...Düşündüm de neden ben hiç mizah yazmıyorum bir denesem mi acaba?:))))Sevgiler

sessiz-çığlık 
 04.01.2008 22:51
Cevap :
Bencede dene :))))))) SEVGİLER (Hafif bir mizahi yönün de var zaten :) hayata bakış açınla ilgili olmalı.Pozitifsin bir kişiliksin). İyiki varsın!  04.01.2008 23:56
 

Evet bir blogta başlamış olmasımna rağmen; blog arkadaşlığından farklı bir yerdesin benim için. Seni tanıdığıma memnunum. İncesin; her daim hatırlarsın. Hoşgörülüsün; seni arayamadığım zamanları bile affedebilirsin. Sevgi dolusun; yüzlerimizi bile bilmediğin bizleri bağrına bastın.Sen de bizim apartmandan taşınsan bile hala eski komşumsun:)Sevgiler

nelliyizbudak 
 04.01.2008 19:10
Cevap :
Bu duygu dolu yorumun için çok sağol. Eğer bu hisleri yaşatabilmişsem ne mutlu bana.İyi ki varım :))) İyi ki varsınız.SEVGİLER.  04.01.2008 20:29
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 80
Toplam yorum
: 622
Toplam mesaj
: 104
Ort. okunma sayısı
: 1740
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster