Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Saz köyü işçilerinin ışıkları

Saz köyü işçilerinin ışıkları
 

Karşı yakamızda Saz köyü

Aramızda Filyos ırmağı var

Fabrika işçileri tren durağına gelirlerdi

Ellerinde pilli fenerleriyle

Karanlıktı daha ortalık

Anası camdan bakardı

İşçlerin ışıkları görünüyor mu diye

Evde saat dahi yoktu

Işıklar göründüğünde haber verirdi

Gitmek için liseye

Maden işçisi doluydu kompartımanlar

Tren koridorunda loş ışıklar

İşçilerin nefes kokuları yayılırdı

Kilimli bir saatlik yoldu

Yazılı sınav olduğunda

Kitap okurdum koridorda

Üç yıl sürmüştü bu çile

Okurlar mı bir gün beni

Sonalp,Şeydanur, Şule

Okumalılar anılarımı, şiirlerimi

Daha iyi tanımak için babalarını.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..