Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Deniz Mahsulleri
 

Sazan ve pirinç birleşince...

Sazan ve pirinç birleşince...
 

Balık benim için vazgeçilmez bir besin.

Yediğim besinlerin kalori durumuna göre yeme hazzım etkilendiği için balık yerken hem tadı hem de kalorisi yönüyle pek mutlu oluyorum.

Genelde ızgara tercih ediyorum, yanına salata ile favori öğünlerimden. Ancak arada bir ailecekte yemek için değişik pişirme yöntemi de seçiyorum ki içi doldurulmuş sazan enfes bir seçim.

Büyükçe bir sazan balığını temizliyoruz.

Soğanları yemeklik olarak doğrayıp, bir miktar zeytinyağı ile kavuruyoruz. Yıkanmış pirinçleri ilave edip, dolma harcı kıvamında olacak kadar su ve tuz ekleyip pişiriyoruz.

Baharat seçimini damak tadınıza göre yapabilirsiniz.

Hazırlanan karışım, dinlendirilip soğuyunca balığın içini doldurup, büyükçe bir iğne ile dikiyoruz. Büyükçe bir fırın kabına balığı koyup, yanına patates koyarak renklendirebilirsiniz. Pişmesi biraz zaman alıyor; ancak yemesi öyle güzel ki:)

Herkese afiyet olsun:)

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..