Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Eğitim
 

SBS (Sınavdan bıktırma sistemi)

SBS (Sınavdan bıktırma sistemi)
 

MEB, SBS’nin açılımını yanlış verdiğini düşünüyorum. SBS, “ Seviye Belirleme Sınavı” değil, “Sınavdan Bıktırma Sistemi” olması gerekiyor. Bu sınava çalışacağız diye ömrümüz gidiyor. Okuldan dershaneye dershaneden okula. Bize de zaman gerekmez mi? Canım sıkıldı bunlardan.

Dershaneye hafta sonları sabahları erken kalkıp gidiyorum. Bu da demek oluyor ki hafta sonu uyuyamıyorum.

Bir de şu var: 3 yanlış 1 doğruyu götürüyorsa 3 doğru 1 yanlışı neden götürmesin? Zaten yanlışlarım 3 yanlış 1 doğruyu götürdüğü için çoğalıyor. Eğer 3 doğru 1 yanlışı da götürseydi sınavlar daha zevkli olurdu. Ama nerede?

SBS (Sınavdan Bıktırma Sistemi) için bence bizi tedirgin ediyorlar. 6. sınıf olduğum için 13 Haziranda sınava gireceğim. Aslında bu sınav için heyecanlıyım. Heyecanlı olmamam gerekiyor, heyecan yaptığımda yanlışlarım çoğalıyor ve performansım düşüyor.

Yazımın sonuna gelirken tüm 6, 7, 8. sınıfların gireceği Sınavdan Bıktırma Sistemi adlı sınavında başarılar dilerim. Sınavdan Bıktırma Sistemi olduğu için kesinlikle bıktırıcı sorular soracaklardır.

 
Toplam blog
: 13
: 12489
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

Benim adım Duygun Şahin. 15.09.1997 yılında Bursa'da doğdum. Milliyet Blog'ta yazan Hakan Şahin'in k..