Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Sınavlar
 

SBS 2

SBS 2
 

Ben bu yazımı sizlerden destek ve öneri almak için yazıyorum. Şuan kafam çok karışık ve çok canım sıkkın. Çünkü bugün 28 Temmuz. Yani 30 Temmuz' a sadece iki gün kaldı. 30 Temmuz' da ne var diyecekseniz eğer: 30 Temmuz' da SBS sonuçları açıklanıyor. Ve ben çok heyecanlıyım...

SBS sınavının ne öncesinde, ne de sonrasında çok heyecanlı değildim. Yine ufak bir heyecanım vardı tabi ki ama ben hep kendimi yatıştırdım. Ama şimdi çok korkuyorum. Ya kötü bir sonuç gelirse, ben ya Fen Lisesi' ne giremezsem diye kaygılanmaya başlamıştım bir hafta kala... Fakat şuan daha kötüyüm. Ağlıyorum, mutsuzum. Sınavım mükemmel geçmişti, hedefime göre çalışmıştım da, ama yine de çok korkuyorum. Sınavdan 4- 5 gün sonra sorulara ve cevaplarına baktım. Yaptığım hiçbir sorunun cevabını unutmamıştım. Baktığımda 80 soruda toplam 4 yanlışım olduğu kanısına vardım. Herkes iyi bir sonuç olduğunu söylüyor. Bence de iyi ama ya yanlış bakmışsam, ya Fen Lisesi hayallerim, doktorluk geleceğim suya düşerse...

Çok korkuyorum çok...

Sınavdan önce size bir yazımı iletmiştim. Çok teşekkür ederim ki nerdeyse siz de benimle beraber beklediniz. Şimdi yine yazıyorum size... Ve umarım 30 Temmuz' da yine yazacak yüzüm olur. Lütfen bana yorumlarınızla destek verin. Şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla, Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..