özel ders" />
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
ÖSYS
 

SBS İlköğretim öğrencileri özel ders tavsiyeleri

SBS İlköğretim öğrencileri özel ders tavsiyeleri
 

özel ders akademisi


İlköğretim öğrencileri -özellikle SBS eğitimi sırasında- düzeylerinin çok üzerinde test sorularıyla karşılaşmaktadırlar. Bu durum öğrencilerin ezbere yönelmesine yol açar. Bunun sonucunda öğrenci dersleri sevmeme, okula ve derslere karşı negatif tutum göstermesine yol açar. Bunun gibi sorunlar ilerde lise eğitimi sırasında başarısının önünde engel teşkil eder.

Bu önemli sorunun aşılması için, özel derste işlenecek konuların SBS sınav mantığına uygun işlenmesi, SBS sınavı tarzındaki doğru mteryal kullanılması gereklidir. Dersanelerin rekabet ve ticari kaygılarıyla hazırladıkları, neredeyse ÖSS düzeyine yakın ve çocukların bilişsel düzeylerine uygun olmayan materyaller, yerine özel ders öğretmeni kendisi özenle doğru maateryal oluşturmalıdır.

İlköğretim dönemindeki çocuklar, bilimsel teoriler, eleştirel düşünme, gibi üst düzey bilişsel performansları çok iyi gösteremezler. Bu onların yaşadığı gelişim döneminin bir özelliğidir. Bundan dolayı asla bir eksiklik duyulmamalı, ilköğretim öğrencisi buna göe yönlendirilmelidir.

Özel ders seanslarının niteliği ve süresi çocuklara uygun olmalıdır.

http://www.ozeldersakademisi.com" temp_ rel="nofollow" href="http://www.ozeldersakademisi.com">özel ders

 
Toplam blog
: 19
: 1669
Kayıt tarihi
: 11.09.09
 
 

İstanbul Üniversitesi Matematik bölümü mezunuyum. Özel bir dershanede Matematik öğretmenligi yapıyor..