Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Eğitim
 

SBS-ÖSS kazanmak -2

SBS-ÖSS kazanmak -2
 

Sayısal–1 türünde Türkiye birincisi Gülşen Yücel sosyal hayattan hiç kopmadığını söyledi.


Sayısal–1 puan türünde Türkiye birincisi olan Gülşen Yücel, “Sınava hazırlanırken sosyal hayattan geri kalmadım. Hatta Mısır’a tatile gittim.
Ailem hiçbir zaman ‘ders çalış’ demedi. Yasak getirmedi. Ama ben zaten kendi sistemimle çalıştım.
Diğer birinciler gibi ‘Tuvalete bile gidecek vaktim’ olmadı gibi dramatik hikâyelerim yok.
Aydın’daki başarıda dershanelerle ilgili çalışmaların ve yapılan çok sayıda sınavın etkisi olduğunu düşünüyorum” dedi. Banu Şen 18.7.2009

— Hayatı gören-yaşayan gençler yetiştiremiyor muyuz?

— Öğretmede-Öğrenmede çalışmayı - işi etkinlik örnekleri olarak yeterince kullanmıyor muyuz?

— Çocuklar-gençler işle öğrenme yolları geliştirme olanaklarımız yok mu?

— Bir ARDAHAN’DA AYDIN’DA gençler başarılı-başarısız olursa topluca düşünemez mi? Nasıl başardık ve başaramadık diye."

 
Toplam blog
: 23
: 1322
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

Sosyolog olarak mezuniyetimle birlikte; iki yıl köy öğretmenliği (birleştirilmiş 5 sınıfta tek öğr..