Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Öykü
 

Sebebi bilinmeyen ayrılık

Sebebi bilinmeyen ayrılık
 

hangi gönül aldı seni...


Bir ilk bahar günü. Günlerden perşembe idi. Akşam olmuş herkes gecenin karanlığına dalıyordu. Bir kız odasına geçip eline aldığı telefonla sevgilisine mesaj çeker...
- Kız, sevgilim nasılsın?
- Sevgili, iyiyim aşkım sen nasılsın?
- Kız, bende iyiyim aşkım birazdan uyuyacağım.
- Sevgili, aşkım senden bir ricam var, bana şuanki halinin resmini çekip telefonla gönderebilir misin?
- Kız, hayır olmaz yarın gönderirim.
- Sevgili, ama aşkım çok istiyorum senin şuanki halini görmeyi,
- Kız, tamam aşkım çekip gönderiyorum.
- Sevgili, aşkım resmni aldım, öptüm, koynuma aldım uyuyorum senle, sana iyi geceler...
- Kız, sanada aşkım iyi geceler.
Kız ve sevgili o geceye uykuya dalarlar.
- Kız, sabah erken kalakar, kahvaltısını yapar, okula gitmek için hazırlanır. Arada telefonunu eline alır sevgilisine mesaj çeker. Aşkım günaydın.
- Sevgili, cevap yok.
- Kız, merak eder, tekrar mesaj çeker, ardından arar. Bütün olanlara rağmen cevap yok, kız şaşırır...
- Sevgili, ne ihtiyaç hissettin.
- Kız, yine şaşkınlığa uğrar, nasıl yani anlayamadım, ne ihtiyacı duyacağım...
- Sevgili, cevap yok.
- Kız, sevgilisiyle arasını yapan arkadaşına gider, ona sorar. Sevgilimle hiç görüştünmü bugünlerde, onunla konuştunmu...?
- Kız arkadaşı, evet konuştum...
- Kız, neler konuştunuz, neler anlattı, ne söyledi...
- Kız arkadaşı, hiç havadan sudan ne konuşacağız ki,
- Kız, yine bişey anlayamaz, odasına geçer, sorun neydi acaba...
- Bir arkadaş, abla senin sevgilinle, akşamleyin sen yattıktan sonra telefonla konuşuyordu aranızı yapan abla...
- Kız, şaşırır, hemen kız arkadaşına gider, ardından...
- Sevgilisi, bana mesaj çekme, beni arama, beni unut vs....
- Kız, bu sefer sinirlenir sorun neydi anlayamadım, çözemedim, ihtiyaç neydi acaba... Kız arkadaşına gider ve hemen sorar. Sen ne işler çeviriyorsun bana söyler misin?
- Kız arkadaşı, ben birşey yapmıyorum, ne iş çevireceğim...
- Kız, bana yalan söyleme, akşamleyin herşey güzeldi. Sen sevgilimi aradın, ne söyledin sen söyle bana...
- Kız arkadaşı, ben birşey söylemedim...
- Kız, demek birşey söylemedin de, pekala biz neden ayrıldık o gecenin hatrına, söyler misin?
- Kız arkadaşı, o senin sorunun ben bilmem.
- Kız, aramızı yaptığın gibi, ayrılığımızıda yaptın, al şimdi mutlu musun, al senin olsun...
- Kız arkadaşı, o benim arkadaşım, ben birşey yapmadım, o senin sorunun.
- Kız, sinirlenir nasıl olur ya söyler misin? Geceleyin herşey çok güzeldi. Resmimi istedi, koynuna alıp uyuduğunu söyledi, bu nasıl olur. Bir gecede insan nasıl değişebilir...
- Kız, sevgilisine mesaj bırakır herşeyi anlatır, nasıl olur ya söyler misin?
- Sevgilisi, o, o günde o saatte kaldı, bu bugündür bende böle istiyorum.
- Kız, hiçbirşey anlayamaz. Onca saatlerin, günlerin, ayların geçirerek, aşkım, birtanem, seni seviyorum, helalim diyen insan şuanda bir sebep söylemeden çekip gitmesini düşünür. Bir insan bir gecede nasıl değişebilir, sebebini bile söylemeden nasıl çekip gider diye mırıldanır. Amansız bir ayrılığın sebebi neydi...


hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..