Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Sebepsiz, sorgusuz hayranlık

Sebepsiz, sorgusuz hayranlık
 

skyturkvngenc.wordpress.com


İnternet yazarı arkadaşım, hayran olduğu kişiyi uzuuun bir sayfa boyunca övdükten sonra şu uyarıyı yapıyor:

“Metin poz veren erlere, Soylu izlenim verenlere, Egemen olduğunu sanıp pislik akıtanlara, Kurtulmuş görüntüsü verenlere, Babacan tavırlar sergilediği sanılanlara asla ve kata inanmayınız. Kadronuzu öyle bir oluşturunuz ki; hem kimliklerinin hem de dinlerinin bilincinde olanlar olsun. Bu iki kadim ve kök değerlerden taviz verenlerden olmasın. Vatana, millete, devlete, dine, ahlaka ve adalete ihanet edenler olmasın. Egemen olanları başından beri tehlikeli gördüm ve uyardım ve nihayet netice malumdur. Artık bu millet Egemenleri bundan gayrı sindirmeyecektir. Direnmemelisiniz Sayın Başbakanım. Bundan sonra Egemen olmaya meftun tipleri iyi tanıyacak, tetkik edecek, intihap edeceksiniz ki bir daha başınıza bela olmasınlar. Bunlar Beyazların içiniz deki Truva Atlarıdırlar. Türklüğün onurunu, İslam’ın izzetini yere düşürenlere ve kirletenlere millet dur dedi, size de geçin dedi. Bu imkânı heba etmeyiniz. Bu milletin emanetine ihanet etmeyiniz.” (http://genelhaberler.com/yazi_goster.php?id=4513)

Sadece “Egemen olduğunu sanıp pislik akıtan” diye vasfettiği hakkında sorgulama yapacağım:

Arkadaşım kısaca diyor ki; Egemenleri yanınızdan uzaklaştırın…

Peki, uzaklaştırıyor mu?

Tam tersine biraz daha yakınlaştırıp, onlara sahip çıkmıyor mu?

Bunu arkadaşım görmüyor mu?

Görmemesine imkân var mı?

O vakit, neden yakınlaşmaya ve sahip çıkmaya devam ediyor diye sorması gerekmiyor mu?

O “Egemenleri” vazgeçilmez kılan amil nedir?

Nedir acaba?

x   x   x

Bazıları, bazılarına sebepsiz “sevimli” gelir…

Neden sevimli geldiğini düşünmez, sormaz, soruşturmaya gerek bile duymaz…

Size “sevimli” gözüken birinin kusurlarını da görmez, görmezden gelebilirsiniz…

Burada da öyle bir durum var…

Arkadaşımın hem yukarıdaki ikazı yapmasını, hem de “Egemenleri” koruyan kişiyi övmesini anlayamamakla birlikte “anlayışla” karşılıyorum.

Lâkin bendeniz sorgulamadan edemiyorum.

Sorgulayınca da, "Egemenler"den vazgeçilememesi dolayısıyla, ona sempatik gelen kişi bana sempatik gelmiyor…

Benim bu görüşüm, arkadaşım nezdinde “anlayış”la karşılanıyor mu bilmem!

x   x   x

XDELİL

Tarih istediğiniz iddiayı destekleyecek delillerle doludur.

VALERY

 
Toplam blog
: 1412
: 1241
Kayıt tarihi
: 04.06.10
 
 

Ücret karşılığı hiçbir yerde çalışmıyorum. Sandıklı'da doğdum. Kuleli Askerî Lisesi, Kara Harp Okul..