Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sebepsiz seks yok! kurallar

Sebepsiz seks yok! kurallar
 

Seks yapmanın 237 tane nedeni var duyurulur! Bana kalırsa bizim ülkemizde kadının da erkeğin de sebebi toplasan toplasan iki elin parmaklarını geçmez ya o da ayrı konu. Yani Amerika'lılar boşuna yormuş kendilerini, onların sebebi çok olabilir bilemeyiz. Fesatlıkta yapmış olmayalım zenginin malı züğürdün çenesini yorar misali:) Zaten bizim ülkemizde milletin fantazi düşünecek halimi kalmış. Bulup buluşturduğu bir sebep yetiyor da artıyor. Bir de ne gerek var şimdi milletin kafasını karıştırmaya. Tam yakınlaşmanın başlangıcında ''Yedi'' dese sevgiliniz. Karşı taraftaki kafa karışıklığına bakınız, o anda bir beyin fırtınası başladı bile. Bir de üstüne üstlük yapılan araştırmadan habersizse:

''Bu yedide nerden çıktı hayatım, yorgunum?''

Aşkım öyle degil yedi, çok seksi göründüğün için seni istiyorum demek oluyor.

Sekizi yok mu bunun?

Var ama sekizi istemezssin.

Sekiz ne ki?

Zayıflamak içinmişşş.

Ne demek istemezssin ihtiyacım mı var benim?

Onu demek istemedim hayatım yanlış anladın, gel şöyle.

Ben sekiz desem sevişmeyecek miydin benimle?

Yoo olur mu öyle şey?

Demek beni şişman buluyorsun!

Aşkım nerden çıktı bu şimdi???

Kaç sebebi vardı bu seksin?

237

İyi o zaman ben 238 den başlamak istiyorum!

Öyle bir sebep yok ki :)

Onu da ben koyuyorum, çekil karşımdan...

..........

Olacak olan budur işte. Kafa karıştırmaya lüzum yok. Siz en iyisi biiiiir kiiiii üç diyin ve başlayın:)

Ayrıca bizde rakamlar pekte hoş olmayan şeyleri anımsatabilir :

Hanım, bir sayı söyle bakayım?

250 bey.

Ev kirası. Ya kadın başka sayı mı bulamadın. Bir daha söyle hele.

35 olsun.

Elektirikkk. Bilerek mi yapıyorsun!

125

Kalk kadın kalk bizim sebepler parsellenmiş...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..