Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '14

 
Kategori
Türk Mutfağı
 

Sebzeli omlet tarifi

Sebzeli omlet tarifi
 

Sebzeli Omlet Tarifi


Sebzeli Omlet Tarifin Malzemleri:
4 adet yumurta
2 adet patates
1 adet kırmızı biber
1 adet sivri biber
1 adet çarliston biber
1 adet kuru soğan yada taze soğan
istediğiniz dek sıvı yağ,tuz
(isterseniz 5 adet mantar,1 adet havuçta ilave edebilirsiniz.)

Sebzeli Omlet Tarifin Hazırlanması:
Tarifimizdeki tüm sebzeleri küp küp doğrayalım sıvı yağ ekleyip iyice yumuşayıp kızarana dek kavurun.Ben 20 dakika kavurdum patateslerde dahil hepsi pişti.4 adet yumurtayı tuzla çırpıp sebzelerin üstüne dökün.Bir tarafı pişince bir kapak yardımıyla çevirip ötekitarafını pişirin.NOT:Ben yumurtayı kokusundan dolayı yiyemiyorum zaten sevmiyorum da yiyebilmek için soğan ve sebzeyle yapıyorum sevmiyorsanız soğan koymadan da yapabilirsiniz biber ve patateste yeterli olacaktır.

 

 

Kahvaltılık Krep Tarifi

http://www.lezzetlisirlar.com/sebzeli-omlet-tarifi.html

 
Toplam blog
: 471
: 1765
Kayıt tarihi
: 17.02.14
 
 

34 yaşında, 1 kız, 1 erkek olmak üzere 2 çocuk annesiyim. Ev hanımı olduğumdan yemekler ile aram ..