Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Seç Birini

Seç Birini
 

çorak bir topraktan çıkıp geldim sana 
biraz su ver önce 
çimenin yeşilini sür üstüme sonra
çok savruldum / çok kavruldum
tut elerimden hadi, sevgiyle yeşert beni
 
k o r k m a 
 
yalnızca bir omuz arıyorum bu başa
ve biraz gün ışığı karanlığıma
biraz sükûnet bile, bir ömre bedel bana
 
uçurum boylarında, ordan oraya
salınmak / nasıl bir şey bilir misin 
senin ellerin
beyaz diye, tuttu mu hiç siyahı 
görmediysen karanlığı 
aydınlık / ne kadar aydınlık gelir sana 
 
bir olguyu, mutlak kılmak için
ölesiye savaştın mı 
gözlerin saf bakışlarında
sevgiyi okşadın mı hiç 
başkalarının hayatına, kader biçen eller
uzandı mı sana da 
 
kalbim onarırken kendini
bir dervişin sabâ huzurunda
sevginin sarhoşluğuyla sızmak ister
derman ben değilim diyorsan
gecenin yüreğine
gün ışığını koyamayacaksan eğer 
sevgi yoluna yürümeye cesâretin yoksa 
basma gölgeme, diğerleri gibi
yok olmam için,  bir yokluğa sal beni
kurtarayım kendi kendimi
 
sevgiye tutsak ruhuma
ellerinle biraz özgürlük salla
hadi durma karar ver
biraz cesâret yeter iki isteğimden birine
 
(...sevmek, her şeye rağmen insanı sevmek/ insanca,dostça arkadaşça...)
 
10 Haziran 2009
 
Hâdiye Kaptan
 
  • (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir. 
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....