Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Seçilmiş yalnızlığım!!!

Seçilmiş yalnızlığım!!!
 

Gecenin en sessiz en sitemsiz vakti…

Sevdalım ve kızım derin bir uykudalar….Dışarıda şiddetli ve apansız bir yağmur….

Uykumdan çaldığım birkaç saatte yalnızlığımın tadını çıkarıyorum…Pencereyi açıyorum belki uzun süredir hasret kaldığım bir şeyi yapıyorum…Hayatımın ve çocukluğumun geçtiği sokakların o bildik kokusunu içime çekiyorum…Derin derin soluklarken hayatı , ellerim yağmurun altında...Harika bir müzik var fonda…Gece sessiz ve sitemsiz….

Uzunca bir süredir derin bir yorgunluk hissediyorum üzerimde.
Mevsimsel bir şey olmadığını bilecek kadar iyi tanıyorum bedenimi.
Yıllardır kümelenerek getirdiğiniz onca yorgunluğun ağırlığını ve ağrılarını silmek zor…
Bazen bir sahil kasabasında düşlüyorum kendimi… Yüzüme vuran rüzgarın ve yağmurun tadını duyumsuyorum… Düşüncelerim o maviliği parseller miydi ?
O enginlikteki yalnızlığım… Bu derin kalabalıklar… Şehir ve sürgün…!!!

Yalnızlık… Kurduğumuz üç beş kişilik dünyalarda, kulağımıza çalınan sürekli bir ıslık…

Fotoğraflarımı çıkarıyorum. Saat gece yarısını geçmişken ve ben seçilmiş yalnızlığımın zirvesindeyken, koca bir poşete sığdırdığım hayatımı alıp yayıyorum koltuğun üzerine… Ne kadar çok çocukluk fotoğrafım var …
Annemin bir gençlik fotoğrafı, en derin susuşu sinmiş üzerine. Annemin hangi insani özelliği sinmiş kişiliğime diye düşünüyorum..
Annem, bu gece yanımda olsun istiyorum, zamanı birlikte kucaklayalım…

Üşüyorum , ayaklarım çocukluğumdaki gibi buz kesmiş… Elimde tutuğum fotoğraftaki kadın yüzüyle ne kadar benzeştiğimizi ve ondan daha hızlı yaşlandığımı düşünüyorum.Yüreğimin bu duyarlılığı çok yıpratıyor beni…

Hangi kuşağın çocuğuyum ben ? Gençliğimi bıraktığım zamanın bir adı bile yok!
Denizi aşk sanan bir yengeç kadınıyım ben…
Yaşamım boyunca, denizin bana ne kadar onulmaz bir özgürlük hissi verdiğini düşünüyorum…

Bir başka fotoğraf, bir vapur iskelesindeyim, Sarı kıvırcık saçları, kırmızı al yanaklarıyla bankta oturmuş vapurun gelmesini bekliyorum.
Kim çekmiş bu fotoğrafı hatırlamıyorum.
Kuşlar konuyor eteklerime, tutmaktan korkuyorum…

Annemi uzun süredir ne kadar iyi anladığımı fark ediyorum ve yeni yetme gençleri anlamaktan ne kadar uzaklaştığımı…Sevdiklerime ve değerlerime daha sıkı sarılıyorum… Yaman çelişkilerimle yüzleşebiliyorum…

Fotoğraflarımı topluyorum, pencerenin ne kadar uzun süredir açık olduğunu yeni fark ediyorum…

Pencerenin önündeyim yine, hayatın akışından derin bir soluk daha alıyorum.
Omzumda hissettiğim elin sıcaklığını tanıyorum.
Sevdalım hiçbir şey sormuyor.
Usulca pencereyi kapatıyor.
Perdeyi kapatırken, yeniden başlayan yağmur ,
Seçilmiş yalnızlığımı, üç noktayla biten cümlelerimi, baktığım fotoğraflara sinmiş
yitirdiklerimin acı kokusunu silmeye hazırlanıyor…

Başımı yasladığım bedenin altında atan yürek, öykümdeki yalnızlığımı derin bir aşkla harmanlıyor

Gece sessiz ve sitemsiz orada duruyor, seçilmiş yalnızlıklarımda beni beklemek üzere…

 
Toplam blog
: 16
: 116
Kayıt tarihi
: 19.05.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İktisat fakültesi mezunuyum. ..