Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Seçim bahane blog şahane

Bugüne kadar elimden geldiğince MB' u takip etmeye çalıştım. Özellikle bu aralar fazla yoğunluk yaşadığımdan takip edemiyorum. Etmek istediğimde de maalesef herkese her yazıya ulaşamıyoruz. Bazen benim ilk defa yazısını okuduğum biri bakıyorum MB nin ev sahibi sayılır benim yanımda. Bir sürü blog ve yığınla bilgiye rağmen ben ilk defa görüyorum.

Bu noktada da ana sayfa devreye giriyor. Ben en iyi haber blogları kısmının kaldırılmasını istiyorum. Bir sürü kategori varken haber bloglarına anasayafada çok yer verilmesi gereksiz diye düşünüyorum. Haber yazan değerli arkdaşları da kırmak istemem, hiç kimseye bir garezim olduğundan da değil.

Amma velakin, eğri oturup doğru konuşmak gerekirse, haber okumak istersem bakacağım sayfa blog sayfası değil, Milliyet' in kendi sayfası olur. Eğer bir haberi defalarca okumak istersem onun içinde yapacağım diğer gazeteleri ve haber sitelerini tıklamak olacaktır.

Bu blogları yazmak ve okumak isteyen pek çok arkadaş olabilir. Ancak bunun için anasayfanın işgal edilmesini yanlış buluyorum.

Eğer böyle bir bölüm olacaksa o zaman her hafta bir kategori yayınlansın anasayfada. En yeni gündelik yaşam blogları, en yeni yemek blogları gibi. Böylece kaçırdığımız şeyleri biraz olsun azaltmış oluruz.
 
Toplam blog
: 23
: 1920
Kayıt tarihi
: 17.09.06
 
 

1979 Hamburg doğumlu. İstanbullu ama artık orda yaşamıyor. Okumayı kitapları hep sevse de bu özelliğ..