Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Seçim kirliliği

Seçim öncesi yaşadıklarımız beni çok rahatsız etmekte. Hele de kriz zamanı yapılan harcamalar! Kriz TÜRKİYE'den teğet geçti sözleri beni çileden çıkarıyor. Nedir? bu yapılan harcamalar, zaten kişi kime oy vereceğini çoktan belirlemiştir. Bunlar yapılıyor diye fikir değiştireceğini sanmıyorum ama.

O arabalardan bağırmaları, şehrin belirli yerlerini plamalarla donatmalar, tabiiki dağıtılan beyaz eşyaları da unutmamak gerekir. Milletin suyu akıyormuda çamaşır makinesi gönderiyorsunuz ya?

Maaşlar insanlara yetişmezken, yapılan harcamalara bakarmısınız. Baştakiler bunları ya anlamıyor ya da anlamazlıktan geliyor. Medeniyetten uzaklaşmaktayız. Sanırım büyük önder ATATÜRK'ün kemikleri sızlıyordur.

Acilane, benim görüşüm TÜRKİYE'nin bugünkü durumundan kurtulabilmesi için ATATÜRK'e ihtiyacı var. İnşallah bu vahim durum uzun sürmez ve güneş yeniden TÜRKİYE'nin üzerinde ışıldar.

Bu durumu görüp düşündükçe, inanın morlara bürünüyorum. Benim gibi düşünenler çokturda yalnız değili mdir.

Allah tozpembe günlere ulaşmamızı sağlar inşallah. Sanki çıkmazdaymışız gibi geliyor ve çok üzülüyorum, NE DERSİNİZ.

Allahtan dileğim en kısa zamanda feraha kavuşmamız.

TOZPEMBE GÜNLERE ULAŞMAK DİLİĞİYLE.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..