Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Seçim olaylara neden oldu

Seçim olaylara neden oldu
 

Yerel seçimler sonunda büyük bir heyecanla yapıldı. Seçimlerde oy kullanma hakkına sahip olan bütün seçmenlerimiz sandık başına giderek vatandaşlık görevini yerine getirdi.

Tabi herkesin istediği gibi geçmedi bu süreç bazıları oy verdiği adayın kazandığı haberini öğrenerek sevindi, bazı vatandaşlarımız ise kaybetmiş olmanın üzüntüsünü yaşadı. Sonuçta halkın iradesi tecelli etti ve seçimler tamamlandı. Bu seçim sürecinde yaşanan olaylarda hala daha bazı insanların demokratik bir ülkede yaşadığımızın farkında olmadığı neticesini doğurdu.

Her ne sebeple olursa olsun bir insanın canına kıymak ne kadar zalimce, canice bir vahşettir anlatmaya gerek yok zaten. Neymiş efendim ben kazanacağım diğer taraftan olmaz sen kazanamazsın o koltuk benim hakkım gibi laf atışmalarıyla başlayıp sonunda bedelini canlarıyla ödeyen insanlarımız. Yani bir koltuk yüzünden olayın bu boyuta gelmesi ne kadar acı verici bir olaydır. Aklıma benim o zamanlar hayatta olmadığım 1980 yıllarında olan sağ sol davaları geldi bir anda o zamanlar yaşayan insanların anlattığı o korkunç olaylar. İnsan hayatı bu kadar ucuz olamaz, hiçbir insan bu şekilde ölmeyi hak etmez. İnşallah insanlarımız böyle olaylara bir daha tanıklık etmez.

Barış, sevgi, huzur mutluluk dolu yarınlar dileğiğle.
 
Toplam blog
: 10
: 1711
Kayıt tarihi
: 03.12.08
 
 

Merhaba ben 24 yaşındayım. İzmir' de yaşıyorum. Açık Öğretim Fakültesi Kamu Yönetimi bölümü okuyorum..