Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '14

 
Kategori
Siyaset
 

Seçim sürecinde yaz(a)madıklarım

Seçim sürecinde yaz(a)madıklarım
 

 

Didim ilçemiz, çok ilginç, renkli, tartışmalı, heyecanlı, çok masraflı bir seçim sürecini geride bıraktı…

İlçemizin Belediye Başkanlığını Didimlilerin “Deniz Başkanı” Deniz Atabay kazandı…

CHP, AKP, MHP, DSP seçimi kazanmaya yakın partilerdi… Seçimi kazanabilmek için yoğun bir çalışma yaptılar…

Didim sadece Didimlilerin gündeminde değil değil, Tüm siyasi liderlerin de gündeminde yer alıyordu…

CHP, DSP, MHP Genel başkanları ve AKP’li Bakanlar seçim çalışmaları için ilçemizdeydiler…

Dört partinin de seçim büroları çok hareketliydi… Çaylar, kahveler, yemekler, çorbalar, lokmalar ikram edildi…

Alişan, Tolga Çandar, Musa Eroğlu, Edip Akbayram, Yusuf Güney, Hamiyet, Volkan Konak, Âşık Gülabi gibi çok ünlü sanatçılar seçim dolayısıyla Didimlileri coşturdular…

Didim ilçemiz seçim arabalarının sesleriyle çınladı… Cadde ve sokaklar partilerin bayraklarıyla süslendi… Seçime bir gün kala da partiler arabalarıyla konvoy oluşturarak gövde gösterisi yaptılar… Araba sayılarına göre seçim tahminleri yaptılar…

İlçemizde partilerin seçim bütçeleri eski parayla trilyonları buldu… Para harcama sırasının şöyle sıralandığı söyleniyor… AKP, DSP, MHP ve CHP partileridir… Bu dört parti içinde en az parayı CHP’nin harcadığı belirtiliyor…

Belediye meclisine aday olanların bile çok yüksek meblağlar harcadıklarını biliyoruz…

Didim’i bu kadar önemli, değerli kılan nedenlerin başında rant geliyor…

Didim konumu gereği, arazi yapısı gereği gelişmeye çok açık bir yerleşim yeridir…

Didim’de çok sayıda yapsatçı müteahhit bulunuyor… Özellikle bunlar Belediye meclisinde yer almak için büyük gayret gösteriyorlar… Ne yazık ki her dönem de bunlar bir yolla Belediye meclislerinde yer alıyorlar…

Didim bugün estetik yönden sınıfta kalmışsa bunun temel nedeni budur… Didim’de çirkin yapıları yapanlar bir yolla partilerin kadrolarında yer almak için büyük gayret gösteriyorlar… Düşünün ki: Üç müteahhit kardeş, üç ayrı partide meclis üyesi olmak için uğraşıyor… Hangi parti kazanırsa işlerini yürüteceklerini düşünüyorlar… Yaptıkları binalar ise estetikten yoksun, Didim’i çirkinleştiren binaların başında geliyor…

Siyasetin ikiyüzlülüğün de yaşandığı ilçemizde,  partinin gösterdiği adayı desteklemeyenlerin, Parti liderleri gelince seçim otobüsünde yer almak, göze gözükmek için yarış yaptıklarını görüyoruz…  

 Seçim sürecinde adı konmuş, konulmamış ya da imalı şekilde birçok ayrımcılıklar yapıldı… Bu ayrımcılığın başında, yerli- yabancı ayrımıydı…Böyle bir ayrım yanlış ve tehlikelidir… Didim’de yaşayan, Didim’i yurt edinen, Didim’in gelişmesinde büyük katkılarda bulunan, Didim’i seven herkes Didimlidir ve Didimlilik bağıyla buraya bağlıdır…

Seçim sonuçlarının İlçemize hayırlı olmasını diliyorum… Başkanımız Deniz Atabay’a başarılar diliyorum…

Gelecek yazımda, Belediyemizi ve yeni başkanımızı bekleyen sorunlara değinmek istiyorum…

Görüşmek üzere…  

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..