Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '11

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Seçim tartışmaları sizce yeterli mi?

    Seçim tartışmaları sizce yeterli mi?
     

    Siyasi partilerimiz.Her biri oy bekliyor.


    Bildiğiniz gibi 12 Haziran 2011 günü genel seçimlere gideceğiz hep beraber. Her kanalda bangır bangır bunu beynimize kazıyoruz. Peki propagandalar mı daha çok konuşuluyor yoksa polemikler mi? Bana göre polemikler ve kasetler " çok " hem de " çok fazla " yer tutuyor. Asıl olarak genel başkanların ve diğer siyasetçilerin ülkeye neler yapmasını söylemesi bunu anlatması lazımdır. Ama burada millet birbirine laf yetiştirmeye çalışıyor kim daha çok laf sokarsa o kazanıyor. Böyle olmaz... 

    Arkadaşlar genel olarak siyasi partiler halka neler yapmak istediklerini, nasıl çalışacaklarını anlatırlar. Ama bizde böyle olmuyor. O diyor ben senin seviyene inmem o da hemen karşılık veriyor saatinde hemen, " Aman efendim ne münasebet siz benim seviyeme inemezsiniz .. ." Hurraa.. Artık alıyor bir karmaşa ortalığı. Millet ne oldu, onun işsizliği , fakirliği, milyonlarca kişiyi mağdur eden Kürt sorunu ha ne oldu? 

    Örnek olarak CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu' nun Başbakan' dan tv' ye çıkma ve tartışma randevusu istemesi ve Başbakanın " Haddine mi ya... Sen daha çıraksın, dur bakalım. Bu lig meselesi. Amatör kümede oynayanla, süper ligde oynayanı biraraya getirmek mümkün mü? Sen daha dur bakalım. " cevabını vermesi. Böyle bir şey olabilir mi Allah aşkına ! Başbakan Kılıçdaroğlu' nun ligini tanımıyor maç yapmaya bile gerek duymuyor, bu demektir ki Başbakan milyonlarca kişinin desteklediği, Başbakan olmasını istediği kişiyi konuşmaya tartışmaya değer görmüyor. İşte budur anlatmak istediğim asıl mesele. Bu nasıl tablodur, bu nasıl siyasi arenadır? 

    İlk kez bir blog yazdım ve buraya da alışmayı ve daha iyi bloglar yazmayı istiyorum. Umarım beğeneceksiniz ve olumlu veya olumsuz eleştirilerinizi bana yorum atarak benimle paylaşacaksınız. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 216
    Kayıt tarihi
    : 18.05.11
     
     

    16 yaşındayım. Lise öğrencisiyim. Genç bir yazar olabilmeyi istiyorum. Deneyim kazanıyorum. Lütfen y..