Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Seçim ve Oy Kullanmak

Siyasi konularda kalem oynatmak pek adetim değildir. Prensiplerime çok da uymuyor zaten. Ama seçime dair içimde uyanan telkin etme isteğini bastıramadım. Birkaç lakırdı etmeden geçemeyeceğim.Çünkü çok hassas ve önemli bir konu olduğunu düşünüyorum seçimlerin. Bu konuda yediden yetmişe herkesin duyarlı olması gerekiyor. Bu düşünceye çevremdeki pek çok  kimsenin birilerine(yönetenlere) kızıp oy moy kullamayacağım demesinden sonra ulaştım. Eğer bir şeylerin yolunda gitmediğini düşünüyorsak, özellikle yönetim konusunda, bu bizlerin iyi yönetici seçemediğinden kaynaklanıyor bunu unutmayın.

Toplum olarak biz nasılsak bizi yönetenler de öyle olacaktır. Onun için duygusallığı bırakıp demokratik hakkımız olan oyumuzu, bizi iyi yöneteceğine inandığımız adaylara verelim. Çünkü kullanacağımız her oy geleceğimize şekil verecektir. Bunun için değerli dostlar, seçim günü hepimiz sandığa gidelim ve demokrasinin gereğini yerine getirelim. Bu neden mi gerekli? Sen oy kullanmasan, akraban oy kullanmasa, komşun oy kullanmasa bu seçim yine de yapılacak. Her zamanki gibi çoğunluk oyunu kullanacak. Ama senin oyun eksik kalacak. Sonra da başlayacaksın yine yakınmaya. Yok yönetenler şöyle, yok böyle diye.

O yüzden değerli seçmenler, yönetenlerin hiçbiri kalıcı değildir yerinde. Onları, o mevkilere bizler getiriyoruz. Bizim oyumuzla oraya geldiklerini unutmadan geleceğimize yön vermek aslında bizim elimizde. Size tavsiyem bu hakkınızı sonuna kadar kullanın. Çünkü bir şeyleri değiştirmenin yolu seçimden geçiyor, 31 Mart günü mutlaka sandığa gidin. Sandıktan çıkan sonuçların ülkemiz için hayırlı olmasını temenni eder, hayatınızın güzelliklerle geçmesini dilerim. Hoşça kalın.

          Necati Dilek/ 22.03.2019

 

 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..

 
 
 
 
 
Toplam blog
: 40
: 100
Kayıt tarihi
: 03.01.19
 
 

5 Nisan 1991 Aydın Sultanhisar doğumluyum. İlköğrenimi köyde tamamladım. Sonraki yıllar eğitim iç..