Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Seçim

Seçim
 

Yerel seçimlerin çok yaklaştığı bu günlerde adaylar yaşamımızın bir parçası oldular sanki. Sabah gözümüzü açmadan kulağımıza seçim propagandası yapan arabalardan gelen müzikler geliyor. İşyerimize gidiyoruz ziyaretcilerimiz oluyor. Gruplar halinde gelenler, yalnız gelenler, hayırlı işler dileyenlerden geçilmiyor.
Ben buradan Bornova ve Evka 4 yönetimine talip olan adaylara seslenmek istiyorum. Evka 4 en az yirmibin kişinin yaşadığı bir yerleşim birimi. Diğer semtlere ulaşımı en çok olan bir yer. Minibüslerimiz olsun otobüslerimiz olsun çok sayıda ve sıksık gelip geçiyorlar, yalnız bir tane bile bizi buradan alıp dosdoğru ve kısa sürede Bornova'ya ulaştıran yok. Hepside başka semtlerden dolaşıyor ve çok zaman kaybı yaşıyoruz. Yeni seçilecek olan yöneticilerimizden ricam bir hat evka 4 den hareket edip Bornova'ya bizi en kısa yoldan ulaştıracak bir minibüs ya da otobüs istiyorum. Yazıyı her ne kadar ben yazmış olsam da bu Evka 4 de yaşayan insanlarımızın ortak sorunudur.

Bir eksiğimiz daha var. Cumartesi günleri kurulan semt pazarımız bir cadde üzerine kuruluyor. Yağmurlu günlerde alışverişimiz çok zor oluyor. Pazarcıların korunma şemsiyeleri kaç kez başımıza düşecekken kaçıp kurtuluyoruz. Biraz daha uygarca alışveriş etmeye hakkımız olduğunu düşünüyorum.

Seçildiğiniz zaman seçim arefesindeki dolaştığınızın onda biri kadar dolaşsanız ve aklıma gelen sadece iki sorunumuzu çözebilseniz verdiğimiz oylar helal olsun deriz:))

Yapılmaz ise de bir beş sene daha bekleriz, biz nelere katlanmadık ki?

14 Mart 2009 fLower_izmir

 
Toplam blog
: 15
: 263
Kayıt tarihi
: 05.08.08
 
 

Emekli ilkokul öğretmeniyim. Güzel insanlarla güzel şeyleri paylaşmayı seviyorum. ..