Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Seçimde Ulaşım Desteği

Seçimde Ulaşım Desteği
 

salih arıkan


Bildiğim kadarıyla Sağlık Bakanlığı Ambulans gönderiyor. Antalya ve Nilüfer Belediyesi araç gönderiyor. İzmir Büyükşehir ve İlçe Belediyelerinin böyle bir hizmeti var mı ben duymadım yâ da bana böyle bir bilgi gelmedi. Eğer böyle hizmetleri varsa ben duyuracağım.

En son Seçimde ben buna karşı çıkmış ve Sandık ayağımıza gelsin diye yazı yazmış Gazetelerde çıkmış. Benim sayemde diyemiyorum da birileri de benim gibi düşünmüş ki kısıtlıda olsa yatalak hastalar için sandık ayağa geliyor. Bence evden çıkamayan yâ da evden çıkmakta zorlananlar için uygulama genişletilsin.

Bir de asıl olması gereken tüm alanların Seçim yapılan Binaların toplu taşıma araçlarının erişilebilir olması. Erişilebilir olmayan başta Kamu Kurumları olmak üzere Cezalandırılması gerekir. Bence Yıllık gölge raporlar çıkaralım. Erişilebilirlik Yıllık çizelgeler hazırlansın. Erişilebilir olmayan Kamu Kurumları ve Kamuya açık olan yerler yıllık raporlarda afişe edilsin. Bu mesele fikri takip gerektiren ve herkesin elbirliğiyle çözeceği meselelerdendir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..