Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Seçime Dair

Yerel seçimdeki adaylara bazı öneriler

Belediye başkanlarımızı ve meclis üyelerimizi seçeceğiz. Maalesef engelli adaylarımız ve engelli yakını olan adaylarımız az olacak.

Ben görme engelliyim sizlerin seçim bildirgeleri kabartma e-kitap yâda sesli kitap olarak bana gelirse güzel olur adaylarımız kendi kartvizitlerinden kabartma olan kartvizitler de bastırabilirler.

Engellileri ve derneklerini ziyaret edecekleri zaman azıcık okumalarını tavsiye ederim. Engellilik ve yaşatılan sorunlar nedir gibi kısa okumalar faydalı olur. Engellilere yaşatılan sorunları propaganda sürecinde gündeme getirin engellilerin ve ailelerinin de seçmen olduğunu bazen bir oyun bile seçimin talihini değiştirdiğini görüyoruz.

İzmir özelinde büyük şehir ve ilçe belediyeleri engellilerle ilgili hizmetleri zayıf yok demiyorum ama engellilerin önemli bir kısmının durumdan memnun olmadığını biliyorum. İzmir'de erişilebilirlik sosyal hayata katılım kurslar eğitimler anlamında düşündüğümüzde belediye hizmetlerinin zayıf olduğunu görebiliriz. İzmir'de İzmir kent konseyi engelli meclisi devre dışı bıraktırıldı. İzmir'de meslek eğitimleri sadece İş Kur tarafından yapılıyor.

Bizler her platformda şunu hatırlatıyoruz İzmir’de engelliler ve aileleri rakama vurulduğunda önemli bir kitle adaylar hangi partiden olursa olsun engellilerle ilgili meseleleri gündeme getirmeli ve çözüm önerilerini engelliler aileleri ve dernekleriyle tartışarak birlikte süreci yönetmeli.

Salih ARIKAN,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..