Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Seçimi kadınlar yapsaydı erkeklerin yarısı kadınsız kalırdı; çünkü en çirkini bile en güzeli isterdi

Seçimi kadınlar yapsaydı erkeklerin yarısı kadınsız kalırdı; çünkü en çirkini bile en güzeli isterdi
 

Biz erkeklerde yine de dengini arama var ama kadınlarda bu hiç yok. Kimi istersin kızım? Şu en baştaki yakışıklıyı! İyi ama o senden güzel. Olsun, onu istiyorum. O seni istemezse ne olacak? Olsun, onu istiyorum!

Kadınların seçim yaptığı bir yerde güzel olmayan erkeklerin hiç şansı yok. Peki, şimdi niye böyle değil. Çünkü seçenler kadın değil. Kadınların bu konuda ayarı yok. Hani erkekleri dizdik. Kadınları da dizdik. Kadınlara dedik ki seçin. Yalnız seçtiğiniz de sizi seçecek, açıkta kalabilirsiniz. Hepsi de gurubun en yakışıklısını seçer. En yakışıklının onlarca talibi olurken bazı erkekler boşta kalır.

Evlenirken seçen/beğenen kadın olsaydı bazı burnu havada kadınlar evlenemezdi; dahası bazı erkeklere kimse talip olmazdı. Bütün kadınlar nerede güzel erkek varsa onun peşine düşerlerdi.

Erkeklerin bu konuda daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. Bana mesela yedi köyün Zeynep’ini önermişlerdi önce gidip aynaya baktım. Bana fazla, kendisi kabul etse bile bu iş olmaz dedim. Böyle diyecek bir kadın var mı? Salın pasaklı Nebahat’ı o bile Tarkan’a asılır.

Aslında kadınlar doğru mu yapıyor ne! İnsan en çok beğendiğini istemeli. Ağrı Dağı’na talip olursun da kel tepeye kalırsın; o da senin şansına. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..