Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Seçimi kim kazandı!

Seçimi kim kazandı!
 

Sevgili günlük; bu sabah uyandığımda belki seçim sonuçları benim hissettiğimin tersi olabilir diye bekliyordum olmadı; yine A K P, kazandı, oysa ben söylüyordum kimse inanmak istemedi bende dâhil. Oysa iç seslerime (inanmalıydım) genelde kendime inanıyordum ama egom izin vermiyordu galiba.

Oysa içimde hiçbir olasılık yoktu ne sevinç nede heyecan sadece beklentiydi değişiklik ülkeye iyi olabilir diyordum, umutsuzlar için bir umuttu! Bir kere daha haklı çıktılar bilge kişiler.( umut edilen yerde umutsuzluk vardır sözlerinde) siyaset fazla ilgimi çekmiyordu her zaman da böyle oldu, lakin kaygılıyım, yenilgiyi yaşayan halklar tahammül sınırını aşabilir, bunu dikkate almalılar, aksi halde herkes acı çekecek, hile yapılma ihtimali var mı bilmiyorum ancak herkes hileye işaret etti, buna kazanan partide dahil, kimse kimseye güvenmiyor ve halkta güvensizlik kaygısı yayılıyor, yapmayın etmeyin koltuk sevdalıları; cezasını masum halklar çekiyor, kendinize istediğiniz adaleti başkalarına da istemelisiniz, hakkını isteyenleri canından bezdir meyiniz, sonuçlar vahim gözüküyor, benim sözlerim ister dikkate alınsın isterse alınmasın umurumda değil, biline ki bu ülkede kargaşa yaratanların ve yaratacak olanların da gidecek başka yeri yok, herkes birlikte yanacak. 

Bu bir kabir azabı değil ki herkes kendi günahının bedelini ödesin suçsuz ve hiç çıkarı olamayan insanları kayırıyorum,

Kötülüğe çenek tutanlar kendi nefislerinin peşinden koşanlar, umurumda hiç değildir.

Kötülüğe kötülükle yaklaşmak kimseye yarar sağlamayacaktır, şimdi aklıselim olmak zamanıdır, kendi iyiliğim için ben böyle düşünüyorum; herkes kendi yolunu seçmekte serbesttir! HERKES HAK ETTİĞİNİ BULSUN DİLERİM! 

 
Toplam blog
: 24
: 283
Kayıt tarihi
: 12.11.12
 
 

Merhaba! Hayata şanslı başlamadım, lakin kendi şansımı değiştirmeyi örgendim. Elde ettiği..