Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '11

 
Kategori
Seçim
 

Seçimin şokları

Seçimin şokları
 

uygun


Seçimin şokları ve ilk yaşananlar bir devrim,  

Memlekimin gülüsün deme devri bitti,  

Adaylar yabancı, buradan oy çıkmaz devri bitti,  

Başarı hizmet, her yerde ödüle döndü,  

Ben aşiretim kralım devri bitti,  

Arkamda yüzbin kişi var,  

On bin köy var liderim aşiretim 

Bölgede damga benim devri bitti,  

Aşiret reisleri bölgelerinde tuş oldu 

Aşiret mensupları ağalarına değil partilere oy verdiler 

Yüzde altı oy almış, barış partisi 

Yüzde doksan üçü yok sayarak, şartlarım var diyor,  

Federerasyon, özerklık, anadilde eğitim diyor 

Apo serbest kalsın diyor,  

Demek güvendiği dağlar var ya da dilek mi? 

Ne ilk üç madde kalkar anayasan, ne de federason olmazda, olmaz 

Barış çözüm nedir anladığım refahtır 

Onurlu anaya vatandaşlıktır, gerisi laftır 

Halk sağlıkdakı devrime oy verdi 

Her bireyin mutlaka sağlıkla işi var 

Mutlak yoku hastaneye doktora düşer 

İlk kez doktorlar halkı kucakladı 

Muahayene belasından kurtulduk 

Seçimden seçime particilik yapanlar sınıfta kaldı 

Artık asgari ve resmi olarak 

Beş yüzbinresmi onaylanmış, üyesi olmayan parti seçime girmesin 

Demokrasının lüzümsuz partiler çöplüğünden kurtulalım,  

Çözelim Suriye, Kürt, cari açık sorununu ve de anayasa konusu tabi 

Mevlam ne eylerse güzel eyler umarım. 

 
Toplam blog
: 233
: 364
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..