Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Seçimler geliyor

Seçimler geliyor
 

SEÇMEYİN, GİTMEYİN, VERMEYİN. SONRA İSYAN EDİN..(Resim internetten alınmıştır)


Seçilmişlik durumudur hüküm süren,  

Seçilmişlik üzerinden yürüyor, hayatın her alanında işler. 

Seçilmiş olan, seçilmenizi sağlar. 

Seçilmiş olan, seçtiğiniz için, seçmediğinizi seçer siz ses edemezsiniz. 

Seçilmiş olan, siz seçmeseniz de, çoğunluğu temsil ettiği gafletini yaşar. Seçilmiş olan, hayatınıza ait tüm seçimleri ona bıraktığınızı düşünür. 

Seçilmek, seçen tarafından seçilene altın tepside sunulmuş hayatlar toplamıdır. 

Seçilen, erktir, güçtür. 

Buyurun işte “He man.” Elinde kılıcı. 

“Kelle kesen kör hasan” der anneciğim. Aynen böyle. 

Seçen için şakşak zamanıdır. Seçilen ondandır. Kazançlıdır artık. 

Seçtiğinden rant bekler. Seçtiği de ondan bekler. Al gülüm, ver gülüm. Güzel, güzel yaşar giderler. 

Yeni seçilecek yarışına kadar. Seçtiğinin yeri garantiyse sorun yoktur. Şak, şakçılığı devam. 

Hakkı yenen mi, o da seçseydi. Basmalı kafasına, yamulana kadar ağzı burnu. Seçtiğim kabul görmeli. 

Onun seçtiği kabul görmedi, almalı insanca yaşam hakkını elinden. Bağlamalı haklarını, insanlık ne haddine. 

Seçilen odan değil ya benden şimdi. 

Seçilendir tek güç. Adalet, eşitlik, maneviyat, gelecek, insan fasafiso bunlar. Seçilemedikleri için çığırtkanlar. 

Seçilince kendi seçtikleri, dolma zamanıdır ceplerinin şimdi. 

Boş verip yürüyeceksin, kafanı sakın kaldırma. 

Göz görürde, gönül katlanmaz. Bir de mantık denen garip mahlukat söz geçirirse beyin denilen asi kadına. 

Yok, görmezden gel. Hak mı? Yaşıyorsun işte. Sana sunulan hak ortada. 

Neyi sorguluyorsun? Sorgulamak ne haddine. 

Adalet istemek gibi bir söz sarf etmeyi düşünme. 

Senin seçtiğin, seçilmiş olsaydı? Sen nasıl bakacaktın bana? 

Ne sunacaktın soframa? 

Haklarıma saygı mı göstermeyi düşünecektin? 

Hesap sormayacak mısın yaptıklarıma? 

Yemezler, gelmem ben bu hesaplara. 

Seçseydin kardeşim zamanında. 

BEN SEÇTİM OLDU!!! 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..